یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

۳۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است





نقل است که آیت الله‌العظمی بروجرد‌ی د‌ر اواخر عمر خود‌ می فرمود‌ند‌:

« ای کاش به جای پذیرش مرجعیت عام شیعیان جهان، د‌ر قضیه مبارزه با کشف حجاب به شهاد‌ت می رسید‌م»


این همان چیزی است که باید‌ امروزه مورد‌ تاکید‌ مسئولین فرهنگی ، علما و حوزه های علمیه و تمامی کسانی که د‌راقشارمرد‌م تاثیر گذارند‌،قرار بگیرد‌.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲
میم الف الف


حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد وفسی» ، مدیر حوزه علمیه آیت الله ایروانی روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه اعلام کرده بود که طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله ایروانی و جمعی از اقشار متدین شهر تهران در جهت اعتراض به این اقدامات ، طی سه مرحله در نماز جمعه ، مقابل وزارت ورزش و جوانان و مقابل ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی در روز ۲۹ خرداد تجمع خواهند کرد.

در همین راستا حوزه علمیه آیت الله ایروانی نیز بیانیه ای صادر کرد که محتوای آن ناظر به اظهارات مدیر این مدرسه علمیه بود. بر این اساس حوزه علمیه آیت الله ایروانی اولین تجمع خود در روز جمعه ۲۲ خرداد ماه را برگزار نمود که یک جمله از مقام معظم رهبری که روی پلاکارد های مردم نقش بسته بود جلب توجه می کرد. محتوای این جمله صریح رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۳۸۲/۲/۲۵ در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی که در خصوص ورود زنان و دختران به ورزشگاهها نوشته شده بود ، بسیار تکان دهنده بود: «به وزارت کشور: - این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می‌شود.»

مصدر انتشار این مرقومه شماره ۱۰۲۸۳ روزنامه جمهوری اسلامی بود که در صفحه دهم خود و در خلال مطلبی با عنوان «آزموده را آزمون خطاست» به تقبیح اقدامات جاری دولت در راستای وارد کردن زنان به ورزشگاه ها پرداخته بود. در واقع این دستور که روز ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ منتشر شده و متاسفانه از دید عموم مخفی مانده بود دومین سند متقن از سوی مقام معظم رهبری است که براساس آن مسئولین از تلاش برای وارد کردن زنان به ورزشگاه ها منع شده اند.

این در حالی است که آیت ‌الله مکارم ‌شیرازی نیز روز شنبه ۲۳ خرداد ماه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، برای بار دوم طی یک ماه گذشته به غائله ورزشگاه‌ها ورود پیدا کرده و گفتند:«سؤالی که مطرح است این است که اگر زنان وارد ورزشگاه نشوند چه اتفاقی می‌افتد و چه نیازی در حال حاضر داریم که ایجاد اختلاف در جامعه کنیم.در توصیه های رهبر معظم انقلاب برای شما همه گفتنی ها گفته شده است و شما باید برای اجرایی کردن آن برنامه داشته باشید و ان شاءالله کارگروهی تشکیل داده اید.»

از دیگر سو در حالی طلاب حوزه آیت الله ایروانی تجمع اعتراض آمیز در مقابل وزارت ورزش را از نماز ظهر چهار شنبه ۹۴/۳/۲۷ در دستور کار خود قرار داده‌اند که وعده گروه‌های مختلف حزب‌الله تجمع در مقابل ورزشگاه ۱۲هزار نفری در روز مورخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۵
میم الف الف
شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ب.ظ

منطق خدا ومنطق کدخدا باوران!


افسران - منطق خدا ومنطق کدخدا باوران!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۰
میم الف الف

گزارش تصویری/ تجمع پرشکوه حجاب و عفاف در تهران


جمعی از حزب الله نیز روز یکشنبه ۱۷خرد‌‌اد‌‌ ماه ، با مراجعه به د‌‌اد‌‌ستان کل کشور و ارائه اسناد‌‌ مربوط به فضاحت ایجاد‌‌ شد‌‌ه د‌‌ر مجموعه ورزشی واحد‌‌ تهران شمال د‌‌انشگاه آزاد‌‌ ، د‌‌ستور رسید‌‌گی به آن را از آیت الله رئیسی اخذ کرد‌‌ه و پیگیر احضار مسئولین این اتفاق به د‌‌اد‌‌گاه هستند‌‌...


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵
میم الف الف
بسم الله الرحمن الرحیم

«از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند.»
فرازی از بند «م» وصیت نامه امام خمینی رحمت‌الله‌علیه


این اطلاعیه در حالی به رویت امت حزب الله می رسد که طی۴۰ روز گذشته ما قبل از آن ، اقشار مختلف حزب الله ، نسبت به آغاز روند بدعت گذاری شده در دولت یازدهم هشدار داده ، دست اندرکاران را از وارد کردن زنان به ورزشگاه ها ، نهی کردند و آنان را به خیر و صلاح دعوت نمودند. گزارش های مبسوط منتشر شده در شمارگان پیشین هفته نامه یالثارات الحسین علیه السلام شاهدی بر این مدعاست که طی۴۰ روز گذشته مسئولی نبوده که ندای نهی از منکر حزب الله را نشنیده باشد و نسبت به جنایت در شرف وقوع در حق شریعت ، آرمان های انقلاب و خون شهدا بی اطلاع مانده باشد.
اما بعد...

همانگونه که در گزارش‌های قبلی آمده است، علی رغم هشدارهای پیشین و اعلام پایمردی حزب‌الله در اجرای ترتیبات بند «م» وصیت نامه امام خمینی رحمت‌الله علیه، دولت همچنان از حلقوم معاون زنان رئیس جمهور بر طبل رسمی سازی فعل حرام انتسابی یاد شده می کوبد. 

اقشار مختلف حزب‌الله چونان که پیش از این وعده داده شده بود، به موازات اقدامات ایجابی و قضائی ، خود را برای اجرای آخرین مرحله از بند «م» وصیت نامه امام خمینی رحمت‌الله علیه نیز آماده نموده اند. لاجرم اگر در فرصت باقی مانده ، دولت از راه باطل خود بازنگردد یا آنکه مسئولین ذیصلاح اقدامی برای توقف این روند انجام ندهند ، خبر صدور اعلام مجوز قبلی برای ورود زنان به ورزشگاه ، نزد حزب الله به معنی ورود آنان تلّقی شده و تا زمان اعلام ابطال این مرقومه شوم از سوی مراجع رسمی، این فرض به قوت خود باقی می ماند. بدیهی است که دلیل چنین ملاحظه ای از سوی اقشار حزب‌الله، اقدام منافقانه و بزدلانه دانشگاه آزاد در مسابقه پایانی بسکتبال و انفعال دستگاه های ذیصلاح در قبال آن است که قلوب مومنین را جریحه دار و چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار ساخت.

بر این اساس و از طریق این تریبون، گروه‌های متحد جامعه حزب الله عموم امت حزب‌الله را دعوت به حضور در معرکه می‌کنند تا در روز ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۴ مصادف با دوم رمضان المبارک ۱۴۳۶ ، راس ساعت ۱۳ برای ادای تکلیف شرعی در مقابل ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی حاضر باشند. گروه های هم پیمان حزب‌الله با اقتدا بر امام شهیدشان حسین علیه السلام بر ثبات قدم خود در راه اجرای ام الفرائض تاکید نموده و جمجمه های خود برای اجرای آخرین مراتب نهی از این منکر عظیم را به خدواند متعال عاریت داده اند.

تعین این روز به دلیل هدف گذاری جریان باطل به منظور وارد کردن رسمی زنان به ورزشگاه های مردان است که مصادف با برگزاری مسابقه والیبال بین تیم های ایران و آمریکاست. لذا بدیهی است در صورت اعلام ابطال رسمی مصوبه کذایی ورود زنان به ورزشگاه ها ، لغو تجمع حزب الله در موعد و محل مقرر از همین تریبون اعلام خواهد شد.«خداوند تعالی مددکار همه باشد».

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ
گروه‌های متحد حزب‌الله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۳
میم الف الف
يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

تحریمیم میفهمی ....!!!

افسران - تحریمیم میفهمی ....!!!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۴
میم الف الف

افسران - امروز و دیروز


 مولا علی (ع) که خطاب به بد دین‌های به ظاهر مسلمان خطاب کردند:

«آیا دینی نیست که شما را گرد هم آورد. آیا غیرتی نیست که شما را به خشم وادارد و برای هجوم دشمن به حرکت درآورد؟ میان شما فریاد زنان می‌ایستم اما صدایم را نمی‌شنوید و اطاعت نمی‌کنید تا آنگاه که حوادث، عواقب وخیم خود را نشان می‌دهد...» (خطبه ۳۹ نهج‌البلاغه)


...ومصداق جملات آن روز های حضرت، ماهاهستیم،که زمانه را زمانه پهلوی فرض کرده ایم وتقیه را پیشه خود قرار داده ولجام بر دهان زده و قبح شکنی عمدی مسوولین رانظاره  می کنیم....!

اف بر ما......!!!


افسران - عزت بخشیدن به پاسپورت اروپایی ! افسران - عزت بخشیدن به پاسپورت اروپایی !


اگه این کار در دولت قبل انجام میشد،فریاد همه مسلمین ومراجع تقلید وعلماو...بلند بود که چرا کشور اسلامی،مسوول غیر اسلامی داردو... 

اما در دولت تزویر ودروغ همه زبانم لال!لال شده ایم یا ازترس دولت سرهنگان!سر در پستوهای خود کرده ومنش تقیه را برگزیده ایم...

------------------------------------

پ ن پ:

ما رییس دولت ورییس مجلس بی غیرت نخواییم،باید چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله؟

باید فقط حرکات آقایون رو به بقیه،اطلاع رسانی کنیم؟

باید.....

.

.

.

واقعا به نظر شما:

 کسی توی مجلس ودولت پیدا نمیشه که اداب دیپلماتیک رو به اینها یاد بده...؟؟؟؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۴
میم الف الف
يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

درخواست جامعه زرافه ها

افسران - آب خوردن گلابی بعد از شنیدن اظهارات اخیر رییس جمهور



در جدیدترین اظهار نظر آقای رئیس جمهور 
آب خوردن مردم را نیز به تحریمها و مسائل هسته ای گره زد 
فکر کنم از فردا کارتهای سوخت را بجای کارت آب آشامیدنی استفاده کنیم 
تعجب نکنید با این اوضاع منتظر سهمیه بندی آب خوردن هستیم




افسران - درخواست جامعه زرافه ها

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۸
میم الف الف

افسران - در راستای بهبود روابط خارجه و دیپلماسی دولت "تدبیرررررررر رررررررررررر "

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۸
میم الف الف

افسران - دروغ بنفش :::: ما اهل خواب دیدن و رمالی و جنگیری نبودیم !

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۶
میم الف الف