یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

گاماس‌گاماس روی خون شهدا!

۱-«شب کوک» و پس از آن «سه شو» ، دو برنامه متفاوت بودند که در سال ۱۳۹۴ ، با نسبتِ متفاوت ، برای اولین بار ترویج موسیقی به شکل حرفه ای را از رسانه ملّی آغاز کردند. در این ۲ برنامه که احتمالا کیفیت وکمیّت آن معرف حضور اکثر مخاطبان هست، جوانان فعال در عرصه موسیقی در رقابت با یکدیگر، در یک مسابقه شرکت کردند و مهارت خود در خوانندگی را به آزمون گذاشتند.

به دنبال این سد شکنیِ بی سابقه، شاهد بودیم که موسیقی و نمایش خوانندگی در انواع مختلف آن به یکی از ارکان برنامه های طنز و بعضا هجو محورِ سیما در ایام نوروز تبدیل شد. تا جایی که رامبد جوان برای حفظ مخاطب و خارج کردن برنامه خود از یکنواختی، مسابقه لب خوانیِ افراد مشهور بر روی موسیقی خوانندگان را راه اندازی کرد و در این مسیر نیز هیچ ابایی از گفتن این عبارت که اقدامش یک تقلید محض از برنامه های غربی بوده نداشت. به دنبال «جوان» ، مهران مدیری نیز بخشی از برنامه دورهمیِ خود را که به صورت هفتگی پخش می شود، به خوانندگیِ زنده میهمانان خود در برنامه اختصاص داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۹
میم الف الف