یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

???????

 این مناظره به صورت کلی حاوی چند نکته اساسی نیز بود:

بداخلاقی در این مناظره، کسانی را که به دلیل دزدی مسئولان از بیت المال و ناامیدی از تغییر وضعیت بنایی برای حضور در انتخابات را نداشتند مصرتر کرد. همانهایی که در این روزها می گویند مناظره ها محلی برای لو رفتن دزدی مسئولان نظام اسلامی است!!! رای دادن چه فایده دارد. این مناظره حتما به افزایش مشارکت محرومان و مستضعفان کمکی نخواهد کرد!


 اگر واقعا رئیس دولت و معاون اولش یا شهردارتهران در این سطح دستشان به مال حرام آلوده است! شورای نگهبان بر اساس چه فیلترهایی آنان را تایید صلاحیت کرده؟ بقیه را چگونه رد کرده؟ اگرهم اینطور نیست پس این روش مناظره اصلا به نفع نظام نیست!
چون برنده دقیقا در افکار عمومی کسی است که بیشتر توانسته علیه دیگران پرونده افشا کند.(شاید!) همان دیوار کجی که از مناظرات 88 به ارث رسیده است!


نتیجه انتخاباتی برای طرفداران کاندیداها:


😵😵روحانی از جمعیت استقبال کننده رئیسی در کشور به شدت ترسیده و عصبانی است. به همین دلیل مجبور شد آن را به سپاه و بسیج نسبت دهد. این یعنی کار میدانی چهره به چهره، اردوگاه اعتدال را (مانند دستش در مناظره) لرزانده.
عزم همه باید روی این نوع تبلیغ ادامه یابد. روش درست همین است که رئیسی در مناظره داشت. با اخلاق و متانت، با ادب و رفاقت. از فامیل و همسایه ها  و همکلاسی ها باید شروع کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۹
میم الف الف
دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ

«ماجرای نیمروز» و اعدام‌های 67

افسران - «ماجرای نیمروز» و اعدام‌های 67


«ماجرای نیمروز» می تواند به یکی از بزرگ‌ترین ادعاهای سازمان مجاهدین خلق علیه جمهوری اسلامی پاسخ دهد: جنایت علیه مجاهدین خلق.
اجازه دهید چند تصویر کوتاهی را که ماجرای نیمروز از سال 60 برای مردم یادآوری می‌کند، مروری گذرا کنیم:
انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی (رئیس دیوان عالی) و بیش از 70 نفر از نمایندگان مجلس و وزرا و ...
به رگبار بستن یک خانواده سه نفره
انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت رئیس‌جمهور و نخست وزیر ایران (و سه نفر دیگر) بستن راه مردم در وسط شهر با لباس سپاه و تظاهر به گشت شبانه و به رگبار بستن مردم و …
ترور یکی از توابین مجاهدین خلق به دست خواهرش
شکنجه و کندن پوست و سوزاندن سه تن از پاسداران انقلاب اسلامی
همین وقایع که از تیر تا بهمن 60 روایت می‌شود کافی است که توسل جمهوری اسلامی به خشونت برای برخورد با منافقین را موجه کند؛ حال همه کشتارهایی را که در یک فیلمنامه نگنجیده و در طول سال‌های 60 تا 67 هزاران نفر از مردم ایران را به قتل رسانده، اضافه کنید؛ با عاملان ترورها و یاری‌کنندگان این تروریسم گسترده چه باید کرد؟
ببینیم امام خمینی (ره) به عنوان رهبری که هزاران نفر از مردمش قربانی شده‌اند، با اینان چه می‌کند؟ امام دستور اعدام زندانی‌های مجاهدین را صادر می‌کنند؛ اما چه زمانی؟ بعد از ترورهای مسئولان عالی‌رتبه کشور در تابستان 60؟ بعد از ترورهای مردم کوچه و بازار در همه سال‌های دهه 60؟ بعد از همکاری‌های گسترده با صدام حسین علیه مردم ایران در جریان جنگ تحمیلی؟ بعد از فروش اطلاعات مردم ایران به خارجی‌ها؟ نه؛ امام امت سال‌ها صبوری می‌کنند. امام بعد از هفت سال که از آغاز مبارزه مسلحانه مجاهدین خلق با مردم و حکومت ایران می‌گذرد، دستور اعدام زندانی‌های منافقین را صادر می‌کنند.
آن هم وقتی که رسماً با نام «فروغ جاویدان» به کشور حمله می‌کنند و مسعود رجوی صراحتاً زندانیان مجاهدین را نیروهای بالقوه عملیاتش می‌خواند و آنها هم درون زندان جشن فروغ جاویدان برگزار می‌کنند! آن هم باز امام می‌فرمایند اگر بر سر موضع خود هستند، در حکم محاربند؛ یعنی اگر موضع‌شان عوض شده که هیچ، همچنان راه توبه باز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۵۹
میم الف الف