یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

آقای دادستان! در مقابل اشاعه دولتی فساد بایستید....


إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ
سوره نور، آیه۱۹

آقای جعفری دولت آبادی ، دادستان محترم تهران

سلام علیکم
طلاب و اساتید حوزه علمیه آیت الله ایروانی ، به عنوان بخشی از بدنه حزب الله ، سخن و مطالبه ای از برادر خود جعفری دولت آبادی ، دادستان محترم تهران دارند که پس از مطلع زیر به اختصار بیان خواهد شد.

امت حزب الله ، روزگاری سختی را پشت سر می‌گذارد. مسائل گوناگون اعم از تغییر اولویت ها ، جابجایی ارزش ها و نیز حساب و کتاب دنیا ، طومار حیات دینی برخی از مسئولین ، صاحبان تریبون و ارباب جراید را در هم پیچیده است. دگرگونی های زمان و نیز وارونگی های آخر الزمان ، جبهه باطل را منسجم و در عوض جبهه مدعیان حق را مشوش ساخته است. جنود باطل از راس هرم قدرت تا پَسَله پست رسانه های بوغ چی شان ، طبل کوبان ، هلهله کنان و کِل کشان به پیش می آیند و اخبار رسوایی نظام جمهوری اسلامی ایران را جار می زنند.

وَبش ها به یکدیگر متصل شده و لشکری از «اوباش» را شکل داده اند که «هَل من مبارز» می طلبند. آنان در زمانه مملو از دعاوی تدبیر و امید ، آینده ای را به یکدیگر نوید می دهند که در آن احکام الهی لگد مال و دندان ناهیان از منکر با پُتک حکومتی خرد خواهد شد. این تفاله های هرزه گرد ، اکنون سرزمین شهیدان و کانون امید در آخر الزمان ، را مِلک طِلق خود و صاحبان این خانه را اجنبی قلمداد می کنند. 

اما هیهات... معاذ الله که این وهم به خیال و آن خیال به واقع بدل گردد.

کمیت محاسبات اوباش سکولار ، همواره به دلیل ناتوانی از پیش بینی عمل و عکس العمل حزب الله لنگ بوده و ان شاءالله تا به حشر نیز لنگ خواهد ماند. هسته های حزب الله پایبند به شریعت، وصیت‌نامه امام راحلشان را آویزه گوش دارند و چشم به دهان مولای زمان دوخته اند. حزب الله در میانه تند بادهای فِتَن که برداشت های بلاهت بار از فرمایشات ولی امر زمان ، دهان مدعیان را در مقابله با منکر دوخته ، در هوشیاری کامل به سر می برد. جماعت وارفته که عمری را در استخاره ، به نظاره ذبح شرع به دست متجریان نشسته‌اند ، حزب الله را متهم به بی بصیرتی و زمان ناشناسی می‌کنند. حال آنکه دشمن فتوحات خود را مرهون سکوت و تعلل همین جماعت مدعی است که مصداق بارز آن در این روزهای سخت ، سکوت در مقابل اشاعه رسمی منکرات به بهانه همدلی و همزبانی با دولت است!

اما بعد...

آقای دولت آبادی ، حزب الله در صحنه و هوشیار است و در وهله اول خطر را به مسئولین اطلاع می دهد و رفع آن را از مجریان قانون و متصدیان امر مطالبه می نماید.

مستحضرید و به خاطر دارید که چگونه فتنه گران ضد انقلاب بر موجی که رئیس جمهور سابق با دستور وارد ساختن زنان به ورزشگاه ها صادر نموده بود ، سوار شدند و نیز به یاد دارید که آن جماعت چگونه پس از خروش انقلابی مراجع عظام و فرمان مقام معظم رهبری با سر به سفلای ذلت فرود آمدند.

حال سوال اینجاست که آیا نستجیر بالله ، فتوای مراجع عظام از درجه اعتبار ساقط گشته ، یا آنکه نعوذ بالله این جماعت مدعی ، آیه جدیدی نازل کرده اند؟ یا شاید ولی امر مسلمین مرقومه ای صادر فرموده اند که خلاف فرمان پیشین ایشان بوده است؟

پاسخ این پرسش پیاپیش روشن و سدّ راه فرصت طلبان است.

پس چه تغییری و در کجا حاصل شده که دولت یازدهم آستین همت به اعاده منویات امثال فتنه گرانی چون شادی صدر و غنچه قوامی بالازده تا زنان را به هر قیمتی وارد ورزشگاه های مردان کند؟ مولاوردی معاون زنان رئیس جمهور ، این مطالبه ضد انقلاب حرامی را در صدر مطالبات زنان در کشور می نامد! و جسورانه تقاضا می کند که فتوای مراجع عظام به رای عام و نظر سنجی گذاشته شود(!)

آقای دادستان!

حزب الله پیش از این و پس از فاجعه سال ۹۰ در ورزشگاه ۱۲هزار نفری آزادی ، با حواله شکایت از مسببان ورود زنان به آن مقتل شرع ، پرونده این غائله را تا به امروز بسته بود. اما اکنون جماعت پیگیر اعاده مطالبه ضد انقلاب ، پشت اسامی مبهم شورای امنیت! و ... به تزویر ، روی مخفی کرده اند.

بنابراین برادر دولت آبادی!

چشمان حزب الله در فرصت باقی مانده به عملکرد شماست.۲۹ خرداد ۱۳۹۴ مصادف با دوم رمضان المبارک ۱۴۳۶، وعده گاه جماعتی است که قصد دارند با عبور از خط قرمز شرع ، حرمت ها را شکسته و وقیحانه قدم به قدم با عبور از روی خون شهدا به سمت مقاصد شوم خود حرکت کنند.

بنابراین دادستان محترم تهران ! حزب الله در این فرصت چشم به اقدام انقلابی شما دوخته تا نیاز چندانی به اجرای مرحله آخر بند «م» وصیت نامه امام راحلمان نباشد و روح ایشان و شهدا را شاد سازید.

والسلام
طلاب و اساتید حوزه علمیه آیت الله ایروانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۴
میم الف الف

نظرات (۱)

باسلام.

لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

 

عنوان مطلب:      جهان پس از ظهور!

لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=93

 

تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی