یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.



افسران -   داستان وفات مرحوم هاشمی رفسنجانی و مرحوم طالقانی چقدر شبیه یکدیگر است


 داستان وفات مرحوم هاشمی رفسنجانی و مرحوم طالقانی چقدر شبیه یکدیگر است.

در سال 58 بود که طالقانی دعوت حق را لبیک گفت. آن روز ( منافقین و کمونیست ها ) تلاش بسیار گسترده ای کردند تا در جریان تشییع جنازه ایشان، با پدر پدر کردن، وی را مصادره کنند و در مقابل امام راحل بایستند.
امام خمینی یک بیانیه صادر نموده و در آن مرحوم طالقانی را ابوذر زمان خوانده و تمام بیانیه های این را نقش بر آب کردند.
مردم با شکوه هرچه تمامتر پیکر آن بزرگوار را تشییع کردند و جایی برای عرض اندام تفاله های استکبار نگذاشتند.

امام امت در سخنرانی بعد از تشییع گفتند ( قریب به مضمون): " مردم در تشییع میگفتند ای سید ما جای تو خالیست. مردم بیل و کلنگی که با آن قبر کندند را میبوسیدند. مردم چون سید اولاد پیامبر بود از او تجلیل کردند و بیل و کلنگ را بوسیدند نه چون فلان و فلان بود" . این اقدام مشترک رهبری و ملت هشیار دودمان را به باد داد.

امروز این داستان تکرار شد ولی برای مرحوم هاشمی رفسنجانی. همه برنامه ریزیهای دشمنان انقلاب ( سلطنت طلب و اصلاحاتی و ...) با بیانیه دقیق رهبری انقلاب و حضور مقتدرانه نیروهای مومن بر باد فنا رفت.

منافقین و کمونیستهای سال 58 امام را متهم به کشتن مرحوم طالقانی کردند و امروز این رهبری انقلاب را متهم به ترور مرحوم هاشمی میکنند. چه رفتار مشابهی دارند این خودفروخته ها....

در گذشته انتقام این شکست را از رجایی و باهنر و بهشتی و ... گرفتند و اینک باید دید کدام فرزند انقلاب تقاص این کینه آنان را متحمل خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۴
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی