یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
دولت ما در نظام اسلامی که بر پایه خون خیل عظیم شهدا شکل گرفته باید مروج حجاب و عفاف باشد نه آنکه با ولنگاری فرهنگی و صرف بودجه بیت المال در مراسمات کذایی به گسترش فساد در جامعه دامن بزند و موجبات خوشنودی شیطان و جنود شیطان را فراهم و جوانان و آینده سازان کشور را به تباهی بکشاند.

شوی مردان بی غیرت و زنان نیمه عریان در این مراسم جشن حافظ، مصداق دیاثت فرهنگی و مایه تاسف است. این افراد و متولیان فاسد این برنامه قطعا مورد نفرین حجت بالغه خدا یعنی امام زمان ارواحنا فداه و خانواده معظم شهدا و البته مورد توجه شیطان لعین قرار گرفته اند چرا که در روایتی آمده که شیطان زنان و مردان بی عفت را از جنود و لشکریان خود می‌داند. محدث کبیر شیعه مرحوم حاج شیخ عباس قمی اعلی الله مقامه الشریف در روایتی می‌فرماید: شیطان می‌گوید: پدرم به قربان زنان فاسد که اگر ایشان نبودند من طاقت نداشتم که پست ترین مردم را گمراه کنم. وی در ادامه افزود: شان دولت اسلامی گسترش معنویت در جامعه است ، نه گسترش فحشا و فساد و بی بندوباری!آقای رییس جمهور! شما لباس پیامبر را به تن دارید تا از مرزهای عقیدتی اسلام صیانت کنید ، اجازه ندهید در دولتتان برخی جاده صاف کن جهنم مردم شوند!؟

آقای رییس جمهور!! بنا نداریم نسبت به شما و دولتتان بدبین باشیم اما مشی غلط تان در عدم اجرای قانون عفاف و حجاب ، عدم ابلاغ قانون امربه معروف و نهی از منکر مصوب مجلس شورای اسلامی و صدها خبر تاسف بار از حوزه های فرهنگی دولت اعم از وزارت به اصطلاح ارشاد اسلامی و سازمان گردشگری و وزارت علوم و مواضع تامل برانگیزمشاور فرهنگیتان جناب آشنا و...راهی جز بدبینی ، پیش رویمان نگذارده است. سفر بازیگر فیلمهای مستهجن غربی در زمان صدارت دولت فخیمه تان و در سایه تساهل و تسامح وزارت امورخارجه که هم اکنون در صدر اخبار رسانه ای داخلی است بر این بدبینی افزوده است. آیا بناست بلایی که بر سر آندلس پس از هفت قرن آمد را جنابعالی قبل از چهل سالگی انقلاب بر سرمان بیاورید؟

آقای رییس جمهور هنوز دلخوریم و فراموش نمی کنیم که خطاب به نیروی انتظامی گفتید مجری قانون باشند نه مجری دین!!! حسن‌زاده در پایان گفت: آقای رییس جمهور!! خدا نکند که برخی شنیدها راجع به تصمیمات اخیر معاونت وزارت بهداشت مبنی بر صدور کارت سلامت برای زنان خیابانی و فاحشه صحیح باشد که در این صورت در طلبگی و روحانی بودن شما شک خواهیم کرد.آیا این اقدام چراغ سبزی به مردان هرزه و اطمینان به ایشان در انجام فساد بدون نگرانی از بیماریهای مقاربتی با زنان فاسد است که خود از عوامل بازدارندگی است؟.آیا از نتایج پسابرجامی که در معیشت مردم و اقتصاد کشور هیچ دستاوردی نداشته ، نهادینه کردن روسپیگری و فاحشگی است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۷
میم الف الف

نظرات (۱)

ن صرفا به خاطر مطالبی که شما گفتید اما خیلی خوشبینانه فکر کنم مبینم روحانی مامور اسرائیله .

http://jorda.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی