یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ

روایت جدید از بصیرت و آفت عافیت‌طلبی

این دوستان به اصطلاح خیلی با بصیرت در طول سه سال گذشته که رهبر انقلاب بارها اعلام نگرانی از روند جاری در وزارت ارشاد کردند و هربار با تعابیری مثل ولنگاری فرهنگی حساسیت و نگرانی خود را آشکار ساختند کجا بودند؟ چرا یکبار همین دوستان با بصیرت جمع نشدند یک بیانیه بر علیه اقدامات ارشاد بدهند. آیا مطالب لثارات به تنهایی خطرناک‌تر از اقدامات عامدانه برخی از نفوذی‌ها در دستگاه‌های فرهنگی است.

در سال‌های اخیر بسیاری از بازیگران سینما نسبت به وضع ناخوشایند در سینما و وپیشنهادات غیراخلاقی در آن افشاگری کرده‌اند که تعدادشان هم کم نیست و هنوز هم با شدت ادامه دارد! این دوستان با بصیرت در مواجهه با این پدیده زشت در سینما و پیشنهادات بی‌شرمانه چرا یک‌بار هم که شده محض رضای خدا بیانیه صادر نکردند و از دستگاه قضایی نخواستند که با این زشتی و پلشتی برخورد کند. یادمان نرفته وقتی مرحوم فرج‌الله سلحشور نسبت به فساد در سینما هشدار داد و عده‌ای از سینماچی‌های هتاک و بازی‌خورده در زمین مفسدان نفوذی در سینما، نسبت به او بی‌ادبی کردند و رسانه‌های معلوم‌الحال زنجیره‌ای بی‌ادبی آن‌ها را روی سرشان حلواحلوا کردند و صدای گوش خراش وا سینمای اهالی فسق و فجور از همیشه زمان بلندتر شد از دوستان با بصیرت خبری در دفاع از حرف‌های به حق سلحشور نبود که نبود و فرج‌الله ما در میان هیاهوی باندهای مافیایی فساد و فحشا در سینما تنهای تنها ماند و رسانه‌های دوستان با بصیرت سوت زنان راه دیگری برگزیدند.

در طول سال‌های گذشته فیلم‌هایی بر پرده سینما خودنمایی کرد که اوج بی‌شرمی و وقاحت و پرده‌دری را به نمایش ‌می‌گذاشت این رویه حتی باعث اعتراض علنی رهبرانقلاب در دیدار با هیات دولت نیز شد و ایشان صریح نسبت به این قبیل فیلم‌ها و اکران آن هشدار دادند، این دوستان جواب بدهند درباره چندتا از این فیلم‌ها که حتی رهبرانقلاب در گود مواجهه با آن وارد شدند بیانیه صادر کردند و خواستار برخورد قضایی با فیلم‌هایی که مملو از ترویج بی‌دینی و لاابالی‌گری داشت شدند؟ فیلم‌هایی که در ترویج بی‌حیایی گوی سبقت را از ماهواره‌ها و بوق‌های فریب استکبار گرفته‌اند.

و جالب اینکه حتی در زمانی که مثلا فلان نهاد انقلابی فیلمی در ترویج بی‌غیرتی را اکران می‌کند و یا برای ساخت یک کلیپ دم‌دستی پر اشکال میلیاردی خرج می‌کند کسی از این دوستان دلش نسوخت و به فکر بیانیه دادن نیفتاد تا از حقوق بیت‌المال دفاع کند و از ترویج بی‌غیرتی توسط نهادی به نام انقلاب و به کام ضدانقلاب جلوگیری کند.

ماجرای خط گرفتن برخی از پرچمداران سینما از سفارت‌های بیگانه حرف مخفی و پشت پرده‌ای نیست و هرازگاهی در فیلم‌ها و جشن‌های هفت‌رنگ سینمایی نشانی از آن برملا می‌شود. نفوذ اجنبی‌ها در بدنه سینما و آلوده کردن آن‌ها به دنیا و استفاده ابزاری از آن‌ها در فریب جوانان و به نوعی بازی گرفتن از بازیگران فریب‌خورده برای تسهیل تهاجم فرهنگی و تغییر باورها و جابه‌جایی سبک زندگی و فروپاشی خانه و خانواده هر روز پر رنگ‌تر خودنمایی می‌کند. این دوستان بابصیرت تاکنون چند بیانیه داده‌اند و از نیروهای اطلاعاتی و دستگاه قضایی خواسته‌اند سرشاخه شبکه‌های این مافیای خطرناک که در پی آلوده کردن سینمایی‌هاست را شناسایی کنند و با آن برخورد قهری کنند.

ماجرای این تضادها و خاموشی‌ها به وقت گفتن حرف دیروز و امروز نیست! چرا که با کمی تامل می‌توان دریافت حرمت قلم بازیچه و ابزاردست سیاست‌بازها برای گل‌آلود کردن آب و گرفتن ماهی بختشان شده است و عده‌ای فرصت طلب نفوذی که یا از آن ور آب ارتزاق می‌کنند و یا مانند کنه بیت‌المال را می‌مکند همیشه برای اثرگذاری بر قلم و فکر اهالی رسانه آماده به خدمت بوده‌اند و خدا نکند در این میان آفت عافیت‌طلبی دامن انقلابی‌ها را بگیرد که قطعا خروجی‌اش چیزی شبیه همین بیانیه خواهد شد. و در آخر هشدار که بوی یک مشت دلار می‌آید رسانه‌های منتشرکننده نامه مواظب باشند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۹
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی