یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

اُذن‌للذّین یقاتَلون بانهّم ظُلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر (قرآن‌کریم ۲۳۴/۴۰)
«کسانی که مورد قتل و کشتار (دشمن) قرار گرفتند مجاز به مقابله به مثل هستند و خداوند قادر به یاری آنهاست -و آنها را یاری می‌کند-»

لا‌اله‌الا‌ّالله، لا‌اله‌الاّ‌الله...انا‌لله و انا الیه راجعون
خبر کشتار فجیع و پر شمار اربعین سالار شهیدان، چشم‌هامان را کاسه خون و قلب‌هامان را پاره پاره کرد و بر انتقام از ائمه کفر مصمّم‌تر!

دست توانای فرزندان رسول‌الله و عاشقان حسین‌بن‌علی علیها‌السلام در جبهه‌های مقاومت طومار زندگی ننگین توله گرگ‌های کودن تکفیری‌صهیونیستی را تا نفر آخر خواهد فشرد و این کمترین و عادی‌ترین کیفر حرامیان تکفیر است که به اذن خدای منتقم با صلابت و اقتدار محقق خواهد شد، این اما تمام داستان نیست. پاداش داعش پروران تکفیری‌نواز بلاشک در جای خود محفوظ است.

همگان خبر باج پسا برجامی دستگاه دیپلماسی کشور به اتحادیه نحس اروپایی را شنیده‌اند و ظاهراً مخالفت دستگاه عدالت نظام اسلامی و جوش و خروش عالمان انقلابی و برخی ائمه جمعه افاقه نکرده و گوش شنوایی نیافته است.

مایلیم به عنوان یک مجموعه انقلابی صراحتاً اخطار کنیم؛ دولت تحفه اعتدال و متغافلان ماله‌کش مجلس، در صورت تأیید عمل خیانت‌کارانه وزارت خارجه، در واقع عرض خود برده‌اند و بر زحمت ما افزوده‌اند.

این چنین نیست که فرزندان انقلابی امت مسلمان در مقابل تأسیس دفتر اتحادیه اروپا یا همان مرکز جاسوسی و فرماندهی فتنه، خاموش و دست بسته بمانند و سرنوشت خفت‌بار و ذلیلانه کشورهایی که توله گرگ‌های داعشی بر هستی و نوامیس‌شان مسلط شده‌اند را به جان بخرند کلّا و کلّا. آن هم دفتر پیر گرگانی که در فتنه شکست‌خورده سال ۸۸ دست خود را رو کردند و در صدد جبران ناکامی و انتقام‌کور از ملت سلحشور و شهید داده فقط به جرم استقامت و عمل به مقتضای هیهات منّاالذلّه‌اند!

شک نباید کرد وقتی عوامل چشم و گوش بسته آمریکا و غرب‌مزور فجیع‌ترین جنایات تاریخ علیه مظلوم‌ترین مسلمانان بی‌گناه و بی‌دفاع را در عراق مرتکب می‌شوند لابد از جان‌گذشتگانی به انگیزه انتقام از مسبّبان و آمران بالا دستی این جنایات در نابودی و قتل آن‌ها تردیدی به خود راه ندهند و مغز پلیدشان را در آوار انهدام لانه فرماندهی فتنه (دفتر اتحادیه اروپایی در تهران) مستحیل سازند.

به انتظار روزی که پای دشمن‌ترین دشمنان اسلام به لانه فتنه و هلاکت‌گاه محتوم باز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۶
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی