یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ب.ظ

هشدار به وزارت ورزش

برگزاری مسابقه فوتبال در شب شهادت امام جواد علیه السلام با آن حواشی اسفبار، بار دیگر بر طبل بی‌تدبیری وزارتخانه ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید، کوبید و طرفه آنکه بنابرآن است تا، مسابقه بعدی در شب شهادت سید و سالار شهیدان،اباعبدالله الحسین، برگزار شود.

وقتی مجری شناخته شده برنامه ورزشی صداوسیما با تغافل آتش بیار و مکمّل بی تدبیری شرم‌آور وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شود و پیشاپیش از تماشاچیان بخواهد با پیراهن سفید به استادیوم بیایند، دیگر از جشن و پایکوبی و شور وشادی تماشاچیان جوزده و غافل چه انتظاری است! آنچه انجام گرفت دقیقاً خلاف در فرهنگ اسلامی ایرانی ماست که اساساً مظلوم‌نوازی و همدردی با فرزندان آن مظلوم رسم اخلاقی و مرامی بوده باشد. به ویژه آنکه فرزند آن امام مظلوم شهید، امام حاضر عصرما حضرت بقیه الله باشد که تمام هویت انقلاب و امنیت کنونی کشور را مرهون دعا و عنایت های آن حضرت بوده‌ایم!

مگر جوانان ملت ما همان بر سر و سینه زنان در مصیبت فرزند رسول الله نیستند که در زیارت عاشورا،به شادی کنان در مصیبت شهادت سیدالشهداء لعن و نفرین می فرستند؟!

خدا نیاورد روزی را که به دلیل بی عرضگی و مسئولیت ناشناسی متولیان امور، ما در صف دودمان خبیث و کثیف بنی امیه قرار گیریم،هم آنان که روزشهادت امامان آل رسول الله را روز جشن و مبارکی خود قرار داده بودند که در عصر ما نیز داعشیان تکفیری فرزندان معنوی همان شجره خبیثه اند که هنرشان قتل عام زن و کودک و وحشیگری های کم سابقه در تاریخ است.

کجا رفتند کارگزاران دولتی که وظیفه شرعی و قانونی‌شان، رشد معنوی مردم است.

آیا تا به حال اندیشیده اند مواجب و حقوقی که از کیسه ملت مستضعف می گیرند ممکن است بنیان آن ها را به باد فنا دهد و درمیزان عدالت الهی، دزدانی خیانتکار به حقوق خلق مستضعف به شمار آیند!

و بالاخره باید هشدار داد، نجابت و صبر مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت حدّی دارد بیش از این حیثیت دینی و ولایی مردم را بازیچه خام اندیشی و بی‌تدبیری نکنند که ندامت و پشیمانی فردا بیهوده است و دست خشم و کیفر الهی چه بسا مجلس جشن و پایکوبی در شب عاشورا را محفل ماتم عزا کند.

وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی