یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.


حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد وفسی» ، مدیر حوزه علمیه آیت الله ایروانی روز چهارشنبه بیستم خرداد ماه اعلام کرده بود که طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله ایروانی و جمعی از اقشار متدین شهر تهران در جهت اعتراض به این اقدامات ، طی سه مرحله در نماز جمعه ، مقابل وزارت ورزش و جوانان و مقابل ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی در روز ۲۹ خرداد تجمع خواهند کرد.

در همین راستا حوزه علمیه آیت الله ایروانی نیز بیانیه ای صادر کرد که محتوای آن ناظر به اظهارات مدیر این مدرسه علمیه بود. بر این اساس حوزه علمیه آیت الله ایروانی اولین تجمع خود در روز جمعه ۲۲ خرداد ماه را برگزار نمود که یک جمله از مقام معظم رهبری که روی پلاکارد های مردم نقش بسته بود جلب توجه می کرد. محتوای این جمله صریح رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۳۸۲/۲/۲۵ در هامش گزارش فرماندهی نیروی انتظامی که در خصوص ورود زنان و دختران به ورزشگاهها نوشته شده بود ، بسیار تکان دهنده بود: «به وزارت کشور: - این کار ممنوع و خلاف است و سرپیچی از آن تخلف محسوب می‌شود.»

مصدر انتشار این مرقومه شماره ۱۰۲۸۳ روزنامه جمهوری اسلامی بود که در صفحه دهم خود و در خلال مطلبی با عنوان «آزموده را آزمون خطاست» به تقبیح اقدامات جاری دولت در راستای وارد کردن زنان به ورزشگاه ها پرداخته بود. در واقع این دستور که روز ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ منتشر شده و متاسفانه از دید عموم مخفی مانده بود دومین سند متقن از سوی مقام معظم رهبری است که براساس آن مسئولین از تلاش برای وارد کردن زنان به ورزشگاه ها منع شده اند.

این در حالی است که آیت ‌الله مکارم ‌شیرازی نیز روز شنبه ۲۳ خرداد ماه در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، برای بار دوم طی یک ماه گذشته به غائله ورزشگاه‌ها ورود پیدا کرده و گفتند:«سؤالی که مطرح است این است که اگر زنان وارد ورزشگاه نشوند چه اتفاقی می‌افتد و چه نیازی در حال حاضر داریم که ایجاد اختلاف در جامعه کنیم.در توصیه های رهبر معظم انقلاب برای شما همه گفتنی ها گفته شده است و شما باید برای اجرایی کردن آن برنامه داشته باشید و ان شاءالله کارگروهی تشکیل داده اید.»

از دیگر سو در حالی طلاب حوزه آیت الله ایروانی تجمع اعتراض آمیز در مقابل وزارت ورزش را از نماز ظهر چهار شنبه ۹۴/۳/۲۷ در دستور کار خود قرار داده‌اند که وعده گروه‌های مختلف حزب‌الله تجمع در مقابل ورزشگاه ۱۲هزار نفری در روز مورخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی