یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

چرا سکوت؟؟؟؟؟؟

افسران - چرا سکوت؟؟؟؟؟؟



بخشید که تو سیاهی و ما حال نداریم بیایم جلوی سفارت نیجریه برات شمع روشن کنیم،
.
.
ببخشید که مثل پاریس اینقدر وزن در معادلات جهانی نداری که رئیس جمهورمون نسبت به قتل عام شیعه ها توسط دولت نیجریه بلافاصله پیام تسلیت بده و از ته وجودش نسبت به شهادت مردم و اعضای خانواده رهبر شیعیان ابراز تاسف کنه و چهره ماتم زده به خودش بگیره.
ببخشید که بلافاصله از سازمان ملل درخواست رسیدگی فوری به مسئله رو نمیکنیم،خب چشمات آبی نیست دیگه.
ببخشید که وزیر ظریف مون با شبکه های خارجی مصاحبه نمیکنه و درخواست سفر فوری به نیجریه نمیکنه و مزاحم همتای خودش نمیشه،الان درگیر برجامیم ما،سخنگوی وزارت ابراز تاسف کرده دیگه،ما برای هرچیزی یه ولوم داریم و تو هم که رنگت سیاهه و چشمات آبی نیست دیگه!
ببخشید که تو بازی برد_برد ما قراره 3تا گل بخوریم و 2تاگل بزنیم و تو هم که میدونی توی گل فروشیها ،"گل سیاه " نمیفروشن هیچوقت.
ببخشید که الان برو بچ رفتند روزنامه اطلاعات بخرند وتوی شیفت شب ما هم وقتی برای اینکه شمع بخریم و بیایم جلوی سفارت شما و روشن کنیم و اشک بریزیم برای حمله ارتش نیجریه نداریم،سیاهی و چشم آبی نیستی و اروپایی نیستی و ...



افسران - نه پیام تسلیت و نه شمعی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی