یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.







گروه موسیقی مجله فرهنگی «هفت‌راه» با انتشار گزارش دیگری درباره رواج موسیقی رپ در رسانه ملی و به طور مشخص برنامه هجو خندوانه نوشته است. «تناقض‌ها در برخورد با موسیقی خوانندگان زیرزمینی ادامه دارد» عنوان گزارشی است که «هفت‌راه» ، در ذیل آن این سوال مهم را از مسئولین و مخاطبان خود پرسیده است که اگر«رپ» اساسا قابلیت رسمی و مجوزدار شدن را ندارد پس چطور تلویزیون بصورت پررنگ در یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌هایش از موسیقی رپ استفاده می‌کند؟

این مجله فرهنگی با اشاره به انتشار شوی هسته‌ای «امیر تَتَلو» در فضای مجازی از آن به عنوان تناقض‌های پررنگ سیستم فرهنگی رسمی کشور در برخورد با موسیقی زیرزمینی و به‌ خصوص رَپِرها یاد کرده است.

این نشریه برای اثبات ادعای خود به گزارش دیگری از تولیدات خود با عنوان «تتلو، انرژی هسته‌ای، رپ، جریان موسیقی زیرزمینی، مدیریت فرهنگی و چند داستان دیگر!» اشاره می کند که براساس آن خوانندگان رپ هم ممنوع الفعالیت هستند و هم تصاویرشان عکس جلد نشریات رسمی کشور می‌شود و در ضمن با رجال دولتی عکس یادگاری می‌گیرند. البته این نشریه عکس یادگاری «حسن روحانی» با گروه «بروبکس» را نیز ضمیمه گزارش خود کرده است.

«بروبکس» که ظاهرا «هفت راه» جرات نکرده شرحی درباره سابقه آن بنویسد ، در واقع یک گروه زیر زمینی است که با انتشار کلیپ «سوسن خانم» در فضای مجازی به شهرت رسید و البته مفتخر به انتشار یک عکس یادگاری با رئیس دولت یازدهم در ۱۴ بهمن سال ۱۳۹۲ شد.

آثار همین گروه غیر قانونی، در رسانه ملی هم بصورت کاملا رسمی و پررنگ در برنامه‌ خندوانه مورد استفاده قرار می گیرد. هفت راه مدعی است خواننده‌ این قطعات رپ پخش شده از برنامه خندوانه «هومن گامنو»، خواننده غیرمجاز موزیک «سوسن خانم» در گروه زیرزمینی «بروبکس» است.
اما کار از چیزی که هفت راه نوشته نیز خراب تر است!

یالثارات در حالی با انتشار گزارش مستند و ۱۰ بخشی خود در شماره ۸۰۳ ، اقدام غیر متعارف و نامتناسب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را تقبیح کرد که هم زمان به غیر از معدودی از رسانه های دغدغه مند برخی پایگاه ها ، خبرگزاری های مدعی ارزش مداری نظیر فارس و نیز برخی چهره های ظاهرالصلاح به دفاع از اقدام قبیح صورت گرفته پرداختند.

 درحالی از این مواضع شگفت زده بودم که پس از انتشار گزارش یاد شده ، منابع مطلع ، من رادر حیرت بیشتری فرو بردند. براین اساس مطلع شدم که فرماندهی نیروی دریایی از کیفیت و ماهیت این شوی رپ هسته ای بی اطلاع بوده است و در واقع این موسسه «اوج» به عنوان یکی از اقمار موسسه خاتم الاوصیاء بوده که با نامه نگاری درخواست همکاری برای ساخت این کلیپ را نموده و در نتیجه نیروی دریایی نیز با اعتماد تامی که به این مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی داشته همکاری منتج به ساخت این اثر مفتضح را با تَتَلو و تیمش انجام داده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۲
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی