یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ

عاشقانه‌های فائزه!!!


افسران - عاشقانه‌های فائزه!!!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۶
میم الف الف
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ

ایام جوانی را پاس بداریم!


افسران - ایام جوانی را پاس بداریم!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۰۱
میم الف الف
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

روز جوان مبارک!

افسران - روز جوان مبارک!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۵۵
میم الف الف
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ

ناجا و اتمام حجت فرمـانده‌کـل‌قـوا

۱. فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ناجا، در چند حوزه حجت را بر نیروی انتظامی تمام کرد که از جمله این موارد مبارزه با مفاسد اجتماعی و منکرات و فحشا در جامعه بود. تاکید ایشان بر اینکه اهمیت هنجارشکنی و ترویج گناه از قمه‌کشی، بیشتر و یا حتی برابر است، فرصت هیچ‌گونه تفسیر به رای از این فرمایشات در راستای خارج کردن مبارزه با مفاسد اجتماعی از اولویت کار نیروی انتظامی را باقی نگذاشت. هرچند نیروی انتظامی براساس شرع و قانون در تمام مدت عمر خود، مکلف به برخورد با مفاسد اخلاقی و اجتماعی در صدر وظایفش بوده است، اما بعد از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ، این وظیفه بدون شک به شکل مشخصی بر دوش ناجا سنگینی می کند. دستورات مقام معظم رهبری از یک سو به عنوان فرمانده کلّ قوا و از جهت دیگر در جایگاه ولی فقیه در نیروی انتظامی لازم‌الاجراست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۹
میم الف الف
چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

بفرمایید تلگرام و اینستاگرام اعتدالی!

فیلترینگ بی‌فیلترینگ!

این پیام سیاست‌های دولت تدبیروامید و سیاست‌های به اصطلاح اعتدالی آن است که به‌خوبی در جامعه داخلی و آن‌سوی آبها دریافت شده است.

در سایۀ لطف همین سیاست است که انواع و اقسام اطلاعات مسموم با حجم بالا به ذهن و روح مردم هجوم آوردند. این روزها انواع و اقسام مختلف از گروه‌های منتشر کنندۀ مضامین ضددینی در دسترس عموم قرار داشته و حتی بعضاً با انتشار در گروه‌ها، در معرض دید همگان قرار می‌گیرد بی‌آنکه کسی از آنها نظر بخواهد و بپرسد اصولاً علاقه‌ای به دریافت چنین مطالبی دارند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۰
میم الف الف

۱- آیت الله سید احمد خاتمی روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در گردهمایی بسیجیان کرمان در حسینیه ثارالله این شهر، تغییر فرهنگ عمومی خانواده را نتیجه تلاش دشمن برای تغییر ریلِ سبک زندگی قلمداد کرد که از مصادیق آن عادی شدن اختلاط محرم و نامحرم عادی است. وی با اشاره به زندگیِ پسرانِ یکی از دانشگاه ها در خوابگاه دختران، و توجیه رییس دانشگاه مبنی بر لزوم تعامل و تفاهم پسر و دختر ، مجددا اختلاط محرم و نامحرم را مصداق تغییر ریل و یک ضد ارزش قلمداد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۶
میم الف الف