یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

اهم کارهای اکبر هاشمی بهرمانی....!

اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۵ خرداد ۷۱ - : تا شب در لتیان ماندیم.وقت به مطالعه و صحبت و قدم زدن و قایق سواری و تماشای «جت اسکی » سواری مهدی و یاسر گذشت.

.........
اکبر هاشمی رفسنجانی ۲۹ خرداد ۷۱ - :ساعتی در دریا شنا کردم.کمی هم با «جت اسکی » کار کردم؛خیلی ابتدایی بود،خسته ام کرد.
اکبر هاشمی رفسنجانی ۳۰خرداد ۷۱ - : با استفاده از دریا و قایقرانی وقتم را گذراندم. «جت اسکی » سواری را هم یاد کرفتم ولی خیلی خسته شدم.
اکبر هاشمی رفسنجانی ۵ تیر۷۱ - : در خانه بودم. استخر را آب انداختم و عصر هم استفاده کردم.
.........
اکبر هاشمی رفسنجانی-۹ تیر۷۱ - :به مهمانسرای سعدآباد رفتم و در کنار استخر با میهمانان تاجیکی صبحانه خوردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۱ تیر۷۱ - :عصر به سد لتیان رفتیم.به تدریج بستگان،عفت و والده و همشیره و بجه ها آمدند.عصر در آب سد شنا کردم.هوای خوبی دارد.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۲ تیر۷۱ - :تا ساعت ده شب در لتیان بودیم.صبح و عصر شنا کردیم.بجه ها بیشتر به «جت اسکی » مشغول بودند.
.........
اکبر هاشمی رفسنجانی-اول مرداد ۷۱ -:عصر به خانه آمدم و در استخر خانه مقداری شنا نمودم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۵مرداد ۷۱ -:قبل از غروب به خانه آمدم واز استخر استفاده کردم.از صندلی مخصوص ماساژ برقی هم استفاده کردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۲ مرداد ۷۱ -:هنگام آزمایش آب درمانی ، آب روی من ریخت و حسابی خیس شدم.عبای خوب خاشیه ام خراب و خانم مسئول آزمایش شرمنده شد.عبایم را عوض کردم.
.........
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۰ مهر ۷۱ -:عصر کارها را انجام دادم و از استخر دفتر استفاده کردم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۳ مهر ۷۱ -:ظهر بعد از نماز و ناهار و استراحت به استخر دفتر رفتم.عصر با هلی کوبتر به محل سد لتیان رفتیم.بجه ها به تدریج آمدند.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۴ مهر ۷۱ -:تا غروب در محل سد لتیان بودیم.
.........
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۱ آبان ۷۱ -: سرشب از استخر دفتر استفاده کردم. عفت از گوشت شکاری که یاسر زده است کباب درست کرده است.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۲ آذر۷۱ -:به همراه تمام اعضای خانواده به جز یاسر به کیش رفتیم.هدف سفر استراحت بود ولی نگذاشتند.قبل از ظهر در دریا شنا کردم و مقداری «جت اسکی » نمودم. «جت اسکی » خوبی دارند و استفاده از آن آسان است.شام را در رستوران سبز صرف کردیم.مناظر شاعرانه ای دارد.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۱۳ آذر۷۱ -:بعد از صبحانه به ساحل جزیره رفتم. مقدار زیادی وقت با «جت اسکی » و شنا در دریا مشغول بودم.عصر سوار کشتی شدیم و ساعتی در دریا بودیم.
.........
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۲ بهمن ۷۱ -:بعد از سخنرانی با هلی کوبتر به فرودگاه و از آنجا به جزیره کیش رفتیم.بعد از ناهار و استراحت مقداری با مهدی قایق سواری کردیم.شام را در رستوران درخت سبز خوردیم.
اکبر هاشمی رفسنجانی-۲۷ بهمن ۷۱ -: عصر برای رفع خستگی سفر از استخر دفتر استفاده کردم.