یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

باسواد ها وباشعورها را بشناسید...!

«بعد از مذاکرات شرایط لازم برای احیاء دریاچه ارومیه ایجاد شده است، همان طور که مشاهده میکنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش ها افزایش پیدا کرده است! گرمای هوا در شهرهای بزرگ کشور کاهش یافته و به نظر می رسد، علت خشکسالی های اخیر جنگ و جدال هسته ای بوده است.»

 
 «احساس می شود که در ۱۲ سال گذشته، اروپا از ورود ابرهای بارشی به آسمان ایران جلوگیری کرده و از زمان توافق آب و هوای کشور به کلی متحول شده است. به نظر می رسد که ما بعد از مذاکرات به صفحه جهانی بازگشته ایم و الان میتوان از قدرت های جهانی برای حل مشکل دریاچه ارومیه استفاده کنیم!»
  محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی یکی از برجسته ترین توافقات سیاسی تاریخ را تقدیم خانه ملت کردند...!
«به نظرم آن عده ای که از توضیحات ظریف قانع نشدند اولویت های سیاسی دارند!»



پ ن پ:

مدیونی اگه فکر کنه این حرف مضحک رو یه نماینده مجلس زده....!
تازه هم باسواده هم کلی تخصص از دانشگاه اونجا !!داره....!
 اینم بیوگرافی این انسان عجیب الخلقه:


بیوگرافی:

دکترعابد فتاحی متولد ۱۳۳۷در روستای نرگی دهستان مرگور از توابع بخش سیلوانای ارومیه است. وی در یک خانواده از خاندانهای عشایر کرد منطقه که مقید به مسائل دینی و مذهبی و از هموطنان اهل سنت هستند تربیت یافته است. پدرش مرحوم حاج فتاح از افراد خوشنام و متدین منطقه به شمار می رفت، وقتی چهار ساله بود خانواده او از روستای نرگی به روستای دیگری در همان حوالی بنام گردوان کوچ کرد، شاید به همین دلیل است که برخی او را اهل نرگی می دانند و برخی دیگر به او فتاحی گردوانی می گویند. همسرش خانم صراف زاده از دندانپزشکان شناخته شده ارومیه و از خانواده ای شیعه مذهب است. وی دارای دو فرزند (یک دختر و یک پسر) می باشد. سوابق و فعالیت ها: - از سال ۱۳۷۱ به طبابت مشغول شد ابتدا در مهاباد و سه سال بعد در ارومیه که تا کنون نیز ادامه دارد. - نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه تحصیلات: - جراح و متخصص بیماریهای چشم از دانشکده پزشکی استانبول
...!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
میم الف الف

نظرات (۱)

آن گونه که باور دارید، زندگی کنید. آنگاه می توانید دنیا را زیر و رو نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی