یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

خانم معاون! اگر ناراحتی تشریف ببرید لندن!

 شهیندخت مولاوردی روز چهارشنبه دهم تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ، دوباره موضوع غائله ورزشگاه ها را زنده کرده و در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض‌ها و تجمع‌های صورت گرفته باعث عقب‌نشینی زنان در این مسئله شد ، گفته بود: «وقتی مخالفان از مراجع عظام هزینه کردند، به خاطر احترامی که دولت برای مراجع قائل است و رای مراجع را محترم می‌شمارد ، تشخیص داده شد که این تمهیدات رعایت شود.»

ظاهرا این دومین بار است که پس از ختم غائله بد فرجام ورزشگاهها ، خانم معاون رئیس جمهور ، قصد ماله کشی و لاپوشانی افتضاح به بار آمده را دارد. لذا جا دارد محض احترام و اظهار ادب به محضر ایشان نکاتی را معروض دارد.

۱- اینجانب به عنوان یکی از رعایای ممکلت تدبیر و اعتدال ، هرچه به مغز کوچک و بی مقدار و نافهم خود فشار آوردم مع الاسف نتوانستم محمل صحیحی برای این شیوه ادب و ادبیات خانم معاون پیدا کنم. مگر آنکه عطف به فرمایش سابق حضرت ایشان ، که انصار الله یمن را با انصار حزب الله ایران اشتباه گرفته بود، بگویم لابد منظور ایشان از کسانی که از مراجع هزینه کردند ، انصار الله یمن بوده است ، و گرنه انصار حزب الله ایران به عنوان جزئی از مردم مسلمانی که برخلاف فمینیست ها و سکولارها ، خود را مقیّد به تقلید و البته التزام عملی به رساله مرجع تقلید خود می دانند معنای هزینه کردن از مراجع عظام را ملتفت نیست. زیرا اساسا مرجع تقلید نام کتاب خود را رساله احکام عملیه برای مکلّفان نهاده اند که لاغیر...

۲- ادعای احترام برای رای مراجع هم از آن سخنانی است که بجز در ادب و آداب خانم معاون در قوطی هیچ عطاری یافت نمی شود. خوب است یکی از خانم بپرسد: ۹ سال پیش که قاطبه مراجع عظام تقلید با فریاد بلنذ ، عمل مشابه غائله ورزشگاهها در دوران دولت سابق را محکوم و حرام اعلام کردند و بازتاب گسترده رسانه ای آن ، صغیر و کبیر ملّت را هشیار کرد ، آیا آن فتاوای صریح و قاطع برای اتمام حجت قابل احترام و رعایت نبود؟! راه دوری نرویم، آیا بازنشر همان فتوا به انضمام دستور و نهی حکومتی رهبر انقلاب که اتفاقا در رسانه‌ حامی دولت (روزنامه جمهوری اسلامی) در آغازین ماه امسال تحت عنوان «آزموده را آزمودن خطاست» در فضای رسانه‌ای کشور منتشر شد از دید و نظر مبارک خانم محترم عضو دولت راستگویان مخفی مانده بود تا برای نظر مراجع احترام قائل شود و پا از غائله‌آفرینی مجدد پس بکشد؟!

یاللعجب! هرچند پاسخ به این سؤالات بدیهی و روشن است و نیاز چندانی به قبول زحمت خانم معاون رئیس دولت راستگویان نیست اما...

۳ـ گیرم ادعای احترام خانم معاون و دولت متبوع ایشان نسبت به مراجع تقلید را حمل بر صحّت نموده و کج‌فهمی از افاضات علیامخدره را خود بعهده گرفته و به گناه ناکرده اقرار کنیم که بله. انشا‌ءالله گربه اس اما آن همه طرد و طعن و لعن و عجز و ناله ایشان از انصارالله یمن!! را کجای دلمان بگذاریم.

۴ـ و سرانجام آن که یک کلام ختم کلام. از کسی که طی مدت ۶ هفته قبل از فرارسیدن روز نحس موعود (وارد کردن زنان به ورزشگاه‌ها) در جنگ و ستیز با فتاوای نهی‌آمیز مراجع تقلید، بر «قرار داشتن رفتن زنان به ورزشگاه‌های مردان در صدر مطالبات زنان» اصرار می‌کرد، سؤال شود حاضرید از تعدادی زنان ساپورت پوش زلف بر باد داده (و نه زنان محجبه و با حیا و عفاف) نظرسنجی کنید که آیا تماشای بدن نیمه عریان ورزشکاران مرد در صدر مطالبات (یا به قول خانم مولاوردی جزو مطالبات) آنان است؟ اگر چنین است پس این زنان خیالی و موهوم روز دوم ماه رمضان کجا بودند تا در مقابل ورزشگاه آزادی خواستار ورود به سالن مسابقه باشند. باری، اگر تنها یک اپسیلون صداقت در کار باشد و آن چنانکه پرده برافتاد و همه بالعیان دیدند این خواسته، مطالبه زنان مجرم و فراری ضدانقلاب خارج نشینی است که فراسوی مرزها به دامان مؤسسات برانداز و به ظاهر حقوق بشری آمریکایی و انگلیسی دخیل بسته‌اند.

نظیر زنان هم مسلک و مرام شما در حزب منحله مشارکت که پس از فتنه ۸۸ از ترس مجازات به دامن سازمان های جاسوسی و برانداز پناه بردند. خانم مولاوردی !آیا افتضاح آن زن مفلوک خبرنگار اصلاحاتی را (که قلم از ذکر نام کثیف او شرم دارد و مدعی فراخوان کشف حجاب بود) از یاد برده ای؟! همان مفلوکی که از شدت استیصال؛ شبانه با مصرف روانگردان ، لخت مادرزاد شد و به میان اوباش لندن رفت و چند نفر از آنان فی المجلس در ملاء عام به او تجاوز کردند و خبر عالمگیر آن حتی از سیمای جمهوری اسلامی نیز پخش شد. 

باری، خانم محترم فرجام غائله آفرینی ، دردسر و زحمت دارد.«گر تو نمی‌پسندی تغییر ده قضا را» اگر از فتوای مراجع عظام و تلاش حزب الله و نیز انصارحزب الله که چوب آنرا به انصار الله یمن زدی ناراحتی ، لطفا تشریف ببرید به جمع دوستان؛ لندن!... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی