یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ق.ظ

صداوسیما در میدان «آزادی»




چندوقتی است سیمای سرافراز و معاونت سیاسی سابق(معاونت جبلی فعلی!)از شجریان به عنوان استاد یاد می کند و قربان صدقه ایشان می رود! از آنجا که محبت دو طرفه است شجریان هم جایی (مثلاً در اتاق خبر شبکه من وتو یا دفتر بی بی سی فارسی و به کسی (مثلاً گوگوش یا صادق صبا) گفته که یکی از تصنیف هایش را از همان اول برای سرافراز و پیمان جبلی خوانده است:آن هم به این شرح: «مرغ سحر ناله سرکن» در این مصرع شجریان، پیمان جبلی و معاونت خبرصداوسیما را به مرغ سحرتشبیه می کند و از آنها می خواهد که بنالند!

«داغ مرا تازه تر کن»
دراین مصرع شجریان تاکید می کند که از دیدن و شنیدن اخبار سیمای سرافراز داغ می کند!

«بلبل پربسته زکُنج قفس درآ»
در این مصرع شجریان تصریح می کند که سرافراز مثل بلبل بوده که در زمان ضرغامی در کُنج معاونت برون مرزی بال وپر بسته برای خودش نشسته بود.(آن هم حدود۱۰-۲۰سال)و البته منقارش برای چهچهه زدن باز بوده آن هم به ۲۶زبان! «نغمه آزادی نوع بشر سرا» در این مصرع هم شجریان عنوان می‌کند که قرار است صداوسیما تا میدان«آزادی»گسترش پیداکند و فردی به نام نغمه(ترجیحاً یک خانم)به مدیریت صداوسیما(شعبه میدان آزادی)برسد تا نوع بشر به میدان آزادی دست پیدا کند البته از طریق همان خانم نغمه!

* در پایان شجریان افزوده که اگر من علیه صداوسیما یا جمهوری اسلامی یا اسلام حرفی گفته ام خوب کرده ام و آقایان سرافراز وجبلی بایدخود را به نشنیدن و ندیدن بزنند!

* آخر کار :

الف)جبلی (بعداز خواندن این مطلب):راستی این شجریان کیه که تو بیست وسی خبرش رو کار کردین؟

ب)سرافراز در مکالمه تلفنی با جبلی:پیمان جون این یارو شجریان عضو اصولگراهاست؟قرار بود توبیست وسی خبر اونا را کار کنید؟! ببین می خواد برای مجلس نامزد بشه یا نه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی