یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

مصوبه یک خطی که خلاف امر رهبری است

دولت یازدهم با وجود اینکه در پَس تحریم درگیر رکود و دهها مشکل اقتصادی و اجتماعی است که همه آنها از صدقه سری آمریکاست! ولی باز هم از برقراری ارتباط با دولت آمریکا دست بردار نیست.

حال اینکه چه دلایلی دولتمردان را برای برقراری ارتباط با آمریکا سوق میدهد بحثی جداگانه است اما به هر حال هر عملی که باعث ارتباط با استکبار جهانی است از سوی امت اسلامی و رهبری قابل قبول نیست با این وجود اخیراَ دولت با محوریت وزارت صنعت در جلسه‌ای که برای تعیین تکلیف خودروهای وارداتی ممنوعه داشته، یک تصمیم گرفته است و آن اینکه «کلیه ثبت سفارشات خودروهایی که قبل از حذف از سامانه دارای اعتبار بوده‌اند، مجاز به ترخیص می‌باشند.»

این دستور یک خطی، به تنهایی کافی است تا خودروهای آمریکایی که پس از جنجال‌های زیاد، پایشان به ایران نرسید، دوباره بتوانند مجوز ورود بگیرند و این یعنی نفوذ اقتصادی به کشور که این عمل دولت کاملا با فرمایشات مردم و رهبری مغایر است.

 امسال بود که مقام معظم رهبری، با صراحت مخالفت خود را با ورود کالاهای مصرفی آمریکایی مجدد مورد تاکید قرار دادند و اعلام کردند که لزومی ندارد خودروهای آمریکایی به ایران بیایند.

ایشان به این نکته هم اشاره کردند که آمریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند؛ حالا در این شرایط ما بیاییم و از فلان کارخانه ورشکسته امریکایی، خودرو وارد کنیم، این جای تعجب فراوان دارد.

البته از ۳۱ خردادماه با دستور محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت اسامی ۲۴ مدل شورلت از فهرست خودروهای مجاز وارداتی در سال ۹۵ حذف شده است؛ اما حال خبر می رسد باتصمیم جدید دولت، ۲۲۰دستگاه خودروی شورلت آمریکایی ثبت سفارش شده می‌توانند وارد بازار ایران شوند.

با وجود اینکه دولت در فروش خودروهای داخلی آن هم به دلیل بالا بودن قیمت فروش و همچنین عدم کیفیت کافی دچار مشکل است؛ اما طی دستور تک خطی نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت ۲۲۰ خودروی شورلت آمریکایی که یک شرکت رو به ورشکستگی است در راه ایران هستند.

حال ایران اسلامی با واردات این خودروی های آمریکایی بطور کاملاَ مشخص حداقل بازار اقتصادی شرکت مربوطه در آمریکا را از ورشکستگی نجات خواهد داد و بالاعکس خودروهای داخلی در پارکینگ ها خاک خواهند خورد و این نه تنها عامل پایین آمدن قیمت خودروهای داخلی نیست بلکه صلابت اسلامی را ضمن خدمت به آمریکایی ها از بین خواهد برد که در مجموع با نظر امت و رهبری متمایز است. *راه دانا،کوثرخبر
پانوشت(یالثارات): مقام معظم رهبری در تاریخ:8 اردیبهشت95 در دیدار کارگران با ایشان فرمودند:«خود امریکایی‌ها به علت مصرف زیاد و سنگین بودن این خودروها، رغبتی به خرید آنها ندارند؛ حالا در این شرایط ما بیاییم و از فلان کارخانه رو به ورشکستگی امریکا، خودرو وارد کنیم؟ این جای تعجب فراوان دارد. مدیران و مسئولان محترم در مقابل فشارهای پنهانی که در این زمینه ها وارد می شود، بایستند و جداً نگذارند این قبیل مسائل انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی