یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

نواب اسوه همیشه دوران...


افسران - عجب پوستری + 27 دی (شهادت نواب صفوی و اجرای برجام)


امروز ۲۷دی، شصت سال از شهادت سید مجتبی نواب صفوی می‌گذرد.

امّا تبریک صمیمانه به خاطر گذشت شصت سال از حضور عنداللهی نواب و شصت سال حضور مرامی و شخصیتی نواب در شاکله مقدس نظام اسلامی. و چرا چنین نباشد. مگر نه آن است که بنیانگذار این نظام الهی، مؤیّد و حامی نواب بود، نواب‌گونه‌ها را پرورید. خلف صالح او؛ ولی‌فقیه دوران از ارادتمندان و اقتداگران به مسلک و مرام آن، ذریّه رسول‌الله بوده است.

نواب به دلیل صدق و اخلاص، نسبت به شعار قرآنی فدائیان اسلام؛ «کلمه‌الله هی‌ العلیا» خود نیز به برترین منزلت نزد خدای سبحان رسید؛ شعاری که امروز نیز اولین و آخرین سخن قبیله‌ شهیدان و مبارزان راه خداست.

نواب و یاران مرامی او، در دوران خود، علی‌رغم قلّت عدد و کثرت دشمن، در همان عصر ظلمت طاغوت، حائز برترین ابهت و صلابت میان معاصران بودند.

نواب و یاران پیش از آنکه دست به سلاح ببرند نظام طاغوت و بساط طاغوتیان در همت و اراده خود در هم شکسته بودند. بیشترین اتکای ملی‌گریان در مبارزات سیاسی و بیشترین حمایت نسبت به رهبر مبارزان دینی علیه شاه از آن فدائیان اسلام بود.

به حمد و شکر الهی، روح صلابت و حماسی نواب، پس از انقلاب فراگیر شد و تا زمانی که این روحیه محفوظ بماند، جریان اسلام آمریکایی و اسلام لیبرال نصیبی جز شکست و شرم‌ساری نخواهد داشت علی‌رغم جولان ظاهری. والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی