یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

نیروی انتظامی، دوست و دشمن!




۱-برادر اشتری فرمانده محترم ناجا خوب می‌داند که بواسطه سوابق جبهه وجهادش برای ما عزیز و محترم است و اگر چنین نبود هیچ گاه این نوشتار نوشته نمی‌شد چرا که به تعبیر قرآن امربه معروف و نهی ازمنکر بین اهل ایمان روی می‌دهد و ناشی از محبّت و مؤدت میان مؤمنان است.

۲- آن چه در مقابل سفارت انگلستان رخ داد(درگیری میان عوامل ناجا و معترضان به تجدید رابطه با انگلستان)از دید برخی حادثه ای بسیار پیش پا افتاده و عادی بود که از آن با عنوان پذیرایی و مهمانی ناجا از معترضان تعبیر کردند!حال آن که دقت در جزئیات برخورد برخی عوامل ناجا با معترضان، بخشی از واقعیتهای تلخ در باب ناجا را علنی خواهد کرد و این نوشتار در پی بیان گوشه‌ای از این واقعیتهاست؛ واقعیتهایی که علیرغم تلخی، بایدمورد بررسی قرار بگیرد تا از وقوع فجایع بزرگتر در ساختار ناجا پیشگیری کند.

۳- بر اساس قوانین، نیروی انتظامی وظیفه دارد با تجمعات بدون مجوز به صورت قانونی برخورد کند بر این اساس هیچ کس نمی تواند در اصل برخورد نیروی انتظامی با تجمعات بدون مجوز (از جمله تجمع اخیر در برابر سفارت انگلیس)شبهه یا تردید وارد کند اما مشکل ازآنجا شروع می شود که عوامل ناجا برای برخورد با یک اتفاق بدون مجوز(تجمع در برابر سفارت انگلیس) انبوهی از اقدامات غیرقانونی(و بعضاً خلاف شرع) مرتکب شده و به صورتی خلاف قانون و شرع به دنبال برخورد با یک رویداد بدون مجوز بوده است!

جناب آقای اشتری! خوب است بفرمایید بر اساس کدام ماده و قانون عوامل تحت امر شما معترضان را کتک زده‌اند!(به تعبیروزیرکشور پذیرایی کرده‌اند!)آیا عوامل ناجا حق دارند برای مقابله با یک تجمع (هرچند بدون مجوز)افراد را مورد ضرب وشتم قرار بدهند؟آیا این اقدام، تخلف و قانون شکنی آشکار نیست؟کدام قانون به عوامل ناجا اجازه می دهد که برای متفرق کردن یک تجمع از اهانت و فحاشی و الفاظ زشت علیه تجمع کنندگان استفاده کنند؟ آیا ناجا و عوامل آن نمی‌دانند که برای مقابله با یک رویداد بدون مجوز نمی‌توان و نبایدقانون را زیر پا گذاشت؟آیا شما ضرب و شتم و اهانت به مخالفان بازگشایی سفارت انگلیس را تأیید می‌کنید؟آیا ناجا حق دارد به بهانه مقابله با متخلف،مرتکب خلاف شود؟

در این میان عجیب تر ودردناکتر از قانون شکنی عوامل ناجا،سیلی زدن یکی ازکارکنان ناجا(ظاهراً با درجه سرهنگی!)به یکی از خانم های تجمع کننده بوده است!این اقدام آنچنان زشت و شرم آور است که هیچ راهی برای توجیه آن وجود ندارد!این اقدام نه تنها خلاف شرع که خلاف قانون،خلاف عرف،خلاف جوانمردی ومردانگی است! اصلاً فرض بر اینکه آن خانم یک مجرم حرفه ای و حتی یک قاتل مسلح بود!آیا یک مأمور مرد حق ضرب و شتم یک زن متهم یا حتی مجرم را دارد؟چگونه یک فرد در ساختارناجا توانسته به چنین درجه ای برسد و از خلاف شرع و قانون بودن این اقدام خود مطلع نباشد؟(که اگر از خلاف شرع و قانون بودن اقدام خود مطلع بوده و مرتکب چنین حرکتی شده پس وای بر ناجا و برساختار آن که چنین افرادی در آن به درجات عالی می رسند!)

۴-اگر بنابر مقابله با متخلفان و قانون شکنان است پس چرا عوامل ناجا چنین رفتار خشن و کوبنده ای را متوجه اشرار و اراذل و اوباش و دختران بی‌حجاب،فروشندگان موادمخدر ومشروبات الکلی و امثالهم نمی کنند؟اگر تجمع کنندگان مقابل سفارت انگلیس از قانون تخلف کرده اند، زنان بی حجابی که این روزها به فرمایش رئیس محترم قوه قضائیه شهرها را به سالن مد تبدیل کرده‌اند،هم قانون و شرع را یک جا زیر پاگذاشته و می گذارند پس چرا ناجا به دسته اول که می رسد کوبنده و قاطع ظاهر می شود و در برابر دسته دوم چشم برهم می گذارد و در پاره ای از مواقع با لبخند به حمایت و همکاری با بی حجابان قانون شکن می پردازد!(کافی است زحمت بکشید و به رفتار برخی عوامل ناجا با خانم های مراجعه کننده بی‌حجاب در اماکنی مانند راهور، پلیس آگاهی،پلیس فرودگاهها و... دقت کنید!آن گاه متوجه معنای همکاری محبت آمیز برخی از عوامل ناجا با زنان بی حجاب خواهیدشد!)

چرا هرگاه ناجا به خواهران چادری و برادران حزب اللهی می‌رسد به یاد اعمال قانون(آن هم به شیوه ضرب و شتم)می‌افتد؟آیا ضرب وشتم بچه‌های مومنی که در مسابقه فوتبال در استادیوم آزادی از مردم مظلوم بحرین حمایت کرده بودند را به خاطر می آورید؟آیا حمایت از مردم مظلوم بحرین در استادیوم هم تخلف بود که بعضی از عوامل ناجا عقده آل سعود و آل خلیفه را یک جا سر چند جوان حزب‌اللهی خالی کردند؟ مبادا ناجا به جای آل خلیفه و آل سعود از جوانان غیرتمند ایرانی انتقام بگیرد!

۵- سؤال ما از شما برادر وسردار رزمنده این است که در ناجا چه گذشته و می‌گذرد که عوامل ناجا مصداق برعکس«اشداء علی‌الکفار رحماءبینهم» شده‌اند؟ چرا وقتی به بهانه مسابقه ورزشی، انبوهی از زنان بی‌حجاب (زنانی با پوشش بلوزآستین کوتاه، شلوار و سر کاملاً برهنه!) مخلوط با مردان و زیر چتر رسمی وزارت ورزش در روز روشن در پارک چیتگر برای ساعتها تجمع می‌کنند(!) حتی یک مامور ناجا هم از آنجا عبور نمی‌کند که برای رفع تکلیف تذکری خشک و خالی به آن جمع متخلف از شرع و قانون بدهد؟

آیا وظیفه ناجا حمایت از شرع و احکام الهی است! یا دفاع از دیوار سفارت انگلیس؟چرا برای ناجا دفاع از سفارت انگلیس بسیار مهمتر از دفاع از احکام الهی است؟بدون تعارف آیا هنگامی که فرمانده کل قوا به صراحت دستور برخورد قانونی با خر پولها و اشراف زادگانی که سوار بر خودروهای میلیاردی در خیابانها مانور تجمل می‌دهند،را صادر کردندعوامل ناجا دراجرای امر ایشان قاطعیت(مانند قاطعیتی که در مقابل سفارت انگلستان شاهد بودیم!!)به خرج ندادند؟چرا باید عوامل ناجا در برابر متجاهران به فسق و فحشا وقانون شکنی سر به زیر و دهان بسته باشند و در برابر چند جوان مؤمن و معترض به انگلستان به پهلوان قانون شکن میدان تبدیل شوند؟!

آیا می‌دانید خانواده دختران بی حجابی که توسط عوامل ناجا بازداشت شده و در اماکنی مانند پایگاه هشتم پلیس امنیت با سپردن تعهد آزاد می شوند به خود اجازه می دهند تا با صدای بلند زشت ترین فحاشی های ناموسی را نصیب عوامل ناجا کنند و البته با زشت ترین پوششها(مثلاً ملبس به ساپورت و مانتوهای بی دکمه وجلو باز!) وبا گردنی افراشته برای تحویل گرفتن دختران بی‌حجاب خود و بدون هیچ مانعی وارد ساختمانهای ناجا شوند!اگر چنین است (و بسیار بعید است که شما از این وقایع مطلع نباشید) پس چرا عوامل متساهل ناجا وقتی به تعدادی دانشجوی معترض به آل سعود یا آل خلیفه یا انگلستان که می رسند کولاک می کنند و قبل از کبود کردن صورت و بدن دانشجویان معترض،قانون را زیرپا می گذارند؟

۷- مطمئنیم که شما از این وضعیت راضی نیستید و مایلید ناجا در برخورد با هر متهم و یا متخلفی فقط در چهارچوب قانون عمل کند و پا از دایره قانون بیرون نگذارد و با متخلفان بدون تبعیض و براساس ضوابط شرعی و قانونی رفتارکند! (اتفاقی که سالهاست ندیده ایم!) اگر چنین است پس باید ساختار ناجا به صورتی اساسی بازنگری شود و عوامل ناجا به خوبی بیاموزند و باور کنند که وظیفه اصلی آنها دفاع از دیانت و حرمت آن در جامعه و مقابله با مظاهر فساد و گناه و ضدیت با دین در جامعه است!

بچه های ناجا باید تفاوت میان حق و باطل و حرام وحلال و قانون مندی و قانون شکنی را بدانند و قهر و غضب و اخم وقاطعیت خود را فقط در برابر قداره بندان،اراذل و اوباش، بی حجابان و مروجان بی عفتی و فساد و فحشا،سارقان مسلح، قاچاقچیان عمده مواد مخدر و عوامل سلب امنیت روانی جامعه(مثلاً تازه به دوران رسیده های متفرعن سوار بر خودروهای میلیاردی و آنانی که در شبهای وفات ائمه علیهم‌السلام و سوگواری آل‌الله بدون هیچ واهمه ای صدای گوش‌خراش شنیع‌ترین موسیقی های ویژه مجالس فساد از خودروهایشان تا چند خیابان آن سوتر می رسد!) بکار بگیرند، نه در برابر چند دانشجوی معترض به استعمار انگلیس که البته بی مجوز قصد تجمع داشتند و قبل از عمل کردن به همین نیت اعتراضشان، سرکوب شدند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی