یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد!!




آنهایی که خانم ابتکار را می‌شناسند می‌دانند که ایشان چقدر در همه‌جا و همه‌چیز معتدل و اهل اعتدال است. همین‌قدر بدانید که در اوج دوران خاتمی، که همه اهل افراط در اصلاح‌طلبی بودند، ایشان به‌عنوان تنها فرد اعتدالی کابینه خاتمی شناخته می‌شد و مثلاً محیط‌زیست را بدون افراط و تفریط و کاملاً تدریجی و معتدل به سمت نابودی هدایت می‌کرد!

مثلاً ایشان در مدت هشت‌سال ریاست بر سازمان محیط زیست (در دوران اصلاحات) حتی از خرید چند تفنگ بیهوش کننده حیوانات نیز خودداری کرد و در نتیجه در ۱۸سال اخیر هر وقت ماموران محیط‌زیست با یک حیوان وحشی که به خاطر گرسنگی و... وارد مناطق مسکونی شده روبرو می‌شوند با شلیگ گلوله به زندگی‌اش خاتمه می‌دهند! و این جوری اعتدال در حفاظت از محیط‌زیست اجرا می‌شود!

یکی دیگر از نمادهای حاکمیت اعتدال بر عملکرد خانم محیط زیست(همان ابتکار!) رعایت دیپلماسی شکار است! از آنجا که دولت فعلی در همه‌چیز (از هسته‌ای گرفته تا آب و فاضلاب) مقید به رعایت اعتدال دیپلماتیک و دیپلماسی اعتدالی است خانم ابتکار هم با الگو گرفتن از ریاست حقوق‌دان و دیپلمات دولت تلاش کرده تا حتی شکار حیوانات وحشی در کشور را هم به صورت اعتدال و دیپلماتیک در بیاورد!

مثلاً در حالی که شکار خرگوش توسط یک ایرانی معمولی موجب دستگیری و جریمه او می‌شود،مجوز شکار حیوانات کمیاب و در حال انقراض مملکت (مثل پلنگ، خرس، گوزن زرد، مارال،بزکوهی،قوچ و...) به صورت دلاری و یورویی به شکارچیان خارجی فروخته می‌شود و آنان حق دارند پس از دریافت مجوز از سازمان‌های حفاظت محیط‌زیست و ریاست اعتدالی آن، با تفنگ به جان پلنگ و گوزن و خرس‌های ایرانی بیفتند و پوست آن‌ها را غلفتی کنده و تصاویر حیوانات ایرانی پوست‌کنده را در فیس‌بوک‌هایشان به نمایش بگذارند و به جان خانم ابتکار دعا کنند!

البته به کسی هم مربوط نیست که دلارها و یوروهایی که بابت صدور اجازه کشتار حیوانات ایرانی به اجانب، بدست خانم محیط‌زیست می‌رسد چه سرنوشتی پیدا می‌کنند چون خانم «محیط‌زیست» اصولاً از صدور چنین مجوزهایی ابراز بی‌اطلاعی کرده و طبیعی است اگر کسی از صدور مجوزی ابراز بی‌اطلاعی کند در خصوص درآمد ناشی از صدور آن مجوز هم ابراز بی‌اطلاعی خواهد کرد!

۱- شاید این دلارها خرج حفاظت دیپلماتیک از محیط زیست می‌شود! مثلاً حمایت از روباه پیر یا پروار کردن شکارهایی که به دیپلمات‌های خارجی مقیم ایران تقدیم می‌شوند یا...

۲- وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد چرا باید چرخ محیط‌زیست بچرخد؟ وقتی مردم آب‌خوردن ندارند چرا باید پلنگ‌ها و خرس‌ها آب بخورند؟ بهتر نیست در این روزها که چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد، چرخه حیات‌وحوش هم نچرخد؟ البته امیدواریم بعد از قطعی‌شدن توافق و بهبود رابطه با آمریکا و انگلیس یک روش‌هایی هم برای انقراض بی‌دردسر حیوانات ایرانی از آمریکا یا انگلیس وارد شود تا خرس‌ها و پلنگ‌ها هم مثل مردم ایران از برکات توافق بهره‌مند بشوند!

حاشیه اول: به گزارش بنگاه خبرپراکنی مجوز دار «بی‌بی‌سی» دست‌کم ۵۰۰ مجوز شکار رسمی برای خارجی‌ها از سوی خانم محیط‌زیست و سازمان متبوعه ایشان صادر شده است! دولت اعتدال که «بی‌بی‌سی» را دروغ‌گو نمی‌داند!

حاشیه دوم: مشروح حکایت وحوش ایران و خانم «محیط‌زیست» را در کیهان مورخه ۱۳ مرداد امسال بخوانید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
میم الف الف

نظرات (۱)

سلام مطالبتون خیلییییییییی خوبه خیلی خوشم آمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی