یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

پرده‌دری جماعت بی‌حیا زیر لوای قانون!

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران بعد از ۳ روز خواب در واکنش به انتشار گزارش تصویریِ یالثارات از جشن سینمایی «حافظ»، واکنش نشان داد و بیانه ای صادر کرد. این انجمن در اعلام موضع خود، حق قانونی و شرعی اعاده حیثیت را برای تمامی هنرمندان و خانواده آنها محفوظ دانسته و برخورد قاطع مسؤولان قضایی و قانونی ذیربط با این بی حرمتی را کمترین انتظار هنرمندان دانسته است!.

دست پیشِ انجمنِ کذایی در طرح بحث شکایت و اعاده حیثیت، پدیده ای متاثر از عقب نشینیِ امثال احمد توکلی‌ها در مقابل گستاخی و پرده‌دری جماعت بی‌حیایی است که زیر لوای قانون به اشاعه رسمیِ فسق مشغولند. بر همین مبنا لازم است تا مواردی را برای ثبت در تاریخ متذکر شد:

۱- جشن حافظ کذایی مُشتی از خروارِ دهها مجلس آنچنانی است که به مناسبت های مختلف برگزار می شوند و جماعت مثلا هنری نیز به بهانه همین برنامه با قیافه ای مزخرف به جلوه فروشی برای عوام می پردازند.

۲- فیلم فجر، تئاتر فجر و... بخشی از همین برنامه‌ها محسوب می شوند که ذیل نامی فاخر ، محتوایی پَست را به خورد جامعه می‌دهند.

۳- مسئله اینجاست که زنان جلوه فروش ، همراه با شوهران بی‌غیرت یا بدون همراهی آنان بر بستر مجالسی حاضر می شوند که حداقل یک وزارتخانه در مجوز دهی به آن دخیل بوده است.

۴- فلاکت این است که نسوان بزک کرده دست در دست مردان بر فرش قرمزی قدم می گذارند که دولت برای آنان پهن کرده است.

۵- بدبختیِ دوران این است که تامین امنیتِ یک جشن کذایی مثل «حافظ» بر عهده نیروی انتظامی است که خود مسئول و موظف به برخورد قانونی با مظاهر فسق است.

۶- از عجایبِ آخر الزمان این است که از یک سو عسسِ دارالحکومه اسلامی، برای مشتی لاابلی تامین امنیت می‌کند و از سوی دیگر انجمن منتسب به همین جمع از قوه عدلیه همان دارالحکومه، داغ و درفشِ معترضان به تظاهر فسق و فساد را مطالبه می کند.

۷- چه کسی مسئولِ وارونگیِ منکرات و معروف ها و تبدیل شدن حدیث معصوم به فحش است، به جز دین مدارانِ غافل و خواب؟!

۸- حزب الله، پیشاپیش شاکیان را به احتجاج در دادگاه دعوت می‌کند، و اعلام می دارد با وجود این همه تغیرات هنوز عسس و دارالعدل و حزب الله، مأمنی برای اعمال قانون علیه متجاهرین به فسق است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
میم الف الف

نظرات (۱)

نمی دانم چرا گروهی هستند که افراط را در حد اعلا پیش برده اند ، نمی دانم چرا عده ای دم از خدایی بودن می زنند ولی زندگی شان شده جنگ و دعوا و بحث با افراد دیگر ، نمی دانم چرا این دوره زمونه که فکر نمی کنم کسی تا این حد در انسانیت پیش رفته باشد که خودش مبرا از هرگونه گناه باشد آن وقت دیگران را نقد می کند ، به این عده باید گفت مشکل کشور ما عقیده ی افرادی نیست که کاری به دیگران ندارند ، بلکه مشکل اینجا افراط است ، زیاده روی ، زیاده روی عده ای که فکر می کنند فقط اندیشه ی خود و دیگر هیچ ...
حال اگر این افراد زیاده رو ، شخصی مخالف خود ببیند از هیچ گونه ناسزایی کوتاهی نمی کنند ...
دوست من اول خودت را درست کن ، بعد دیگران ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی