یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

کشف حجاب و اخلاق!


ماجرا از اینجا آغاز شده است که حرمت شکنی ها، کشف حجاب و نیمه عریانی برخی از بازگیران مرد و زن در این همایش موجب خشم جریان متدین انقلاب شده است. جریانی که با خون سرخ فرزندانشان درخت انقلاب اسلامی آبیاری شده است امروز شاهد تداعی جشن حافظیه شیراز در دوران پهلوی آنهم در قلب ایران اسلامی هستند!

اما جالب اینجاست که در شرایط فعلی رسانه های اصلاح طلب بدون توجه به بی اخلاقی ها و بی عفتی های برخی بازیگران، انتشار یک تیتر در یکی از رسانه ها را پیراهن عثمان کرده اند و جریان انقلاب را متهم به بد اخلاقی می کند؟ به راستی چه کسی مرتکب بی اخلاقی بزرگ شده است؟ بازیگرانی که به ارزش های دینی یک ملت توهین می کنند یا یک رسانه که این بی احترامی را علنی کرده است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
میم الف الف

نظرات (۱)

به نظرم در این واقعه بی اخلاقی شد!
تیترش بی انصافی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی