یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

گنه‌کار بلخ و مسگر شوشتری!



درپی انتشار مطلبی در یالثارات ۹۵/۵/۶ در مذمت فضای بی‌حیایی و بی‌عفتی بی‌سابقه جشن «حافظ»، جریان انحرافی دوره دولت سابق، با فرصت‌طلبی به تقبیح یادداشت یالثارات و جانبداری از ابتذال هنرمندان در طمع‌گدایی رأی ورود کرده است. و در میانه دعوا جناب آقای احمد توکلی نماینده سابق تهران وارد ماجرا شده و با درج مطلبی با عنوان بد و بدتر. عمل روشنگرانه یالثارات را بدتر از بد برشمرده است که پاسخ زیر به ایشان تقدیم می گردد:

جناب آقای دکتر احمد توکلی
باسلام و احترام

یادداشت دلسوزانه جنابعالی در سایت الف رؤیت شد. به صرف‌نظر از ضرورت یا عدم ضرورت لزوم ورود حضرتعالی در مسئله‌ای که بین یالثارات و جریان مرده انحرافی فرصت‌طلب بروز کرده، نکاتی جهت استحضار شما و دوستانتان قلمی می‌شود:

۱- جناب توکلی، یالثارات در مطلب کوتاه منتشره هیچ نسبتی به احدی نداده است تا به قول شما مستوجب عقوبت باشد.


۲- در یادداشت کوتاه یالثارات، سخن از معنای فقهی و یا عرفی واژه «دیوث» در میان نیست، بلکه بیان هشداری عام از فرموده نبیّ‌مکرم اسلام است که بی‌مبالاتی مرد نسبت به تبرّج همسرش در مرآ و منظر نامحرمان را دیوثّی شده است و مذموم و گناه.

علیهذا اگر «گنه کرد در بلخ آهنگری» زدن گردن مسگر شوشتری با اتهامات غلاظ و شداد منصفانه نیست!

۳- در مطلب منتشره یالثارات به لحاظ فقهی و حقوقی هیچ‌گناه و بزه‌ای متوجه نویسنده مطلب یالثارات نیست و درک این نکته بدیهی از جانب حضرتعالی که خود از فعالان باسابقه عرصه رسانه‌اید نباید پوشیده بماند!

۴- به راستی چگونه است که در نقد حضرتعالی صورت مسئله پاک شده و در خوشبینانه‌ترین حالت به صورت مسئله‌ای کم اهمیت و پیش‌پا افتاده بروز کرده است. آیا گناه کسانی که به صورت محفلی زیر نام ظاهرالصلاح، «جشن حافظ» را به سالن مدهای وقیح تبدیل می‌کنند و با انتشار عمدی و وسیع تصاویر آن در فضای مجازی و رسانه‌ها به تجری و سدشکنی و تبلیغ رکورد جدید و بی‌سابقه از ابتذال و عریانی مبادرت می‌کنند و به تعبیر روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به جنگ با خدا برخاسته‌اند و به عبارت کوتاه‌تر آیا ترویج و تشویق سازمان‌یافته ابتذال و بی‌مبالاتی جنسی همانند بزه یک زن بدحجاب عابر در خیابان‌هاست. واقعا از جنابعالی که فردی متشرع و انقلابی و فرهیخته‌اید قبول این غفلت یا تغافل که از آن همه ابعاد ترویج فساد سازمان یافته در نظام دینی - دستاورد غیور شهیدان پرشمار بسی دشوار- و غیرقابل قبول است!

جناب توکلی! آیا تصور می‌کنید نگاه ولی‌نعمتان حقیقی این کشور به محافل ‌شوی بی‌حیایی همچون شماست. فاین‌تذهبون

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۰
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی