یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.

دیشب تلویزیون یه برنامه مستند زنده گذاشته بود از دولت نهم و دهم

آقا چشمت روز بد نبینه که من تازه فهمیدم عجب دولت نامردی بوده

اصلا این دولت بولدوزر بوده و همه چیز رو خراب کرده

مارو باش که میگفتیم دمش گرم چقدر کار کرده نگو بابا این مارو خر کرده و همش دروغ بوده

خلاصه دلم برات بگه که اصلا از خودم داشت بدم میومد که چرا من به احمدی نژاد رای دادم که انقد مردم رو اذیت کنه که مسکن مهر رو راه بندازه که باعث 40درررررصد تورم بشه یا یا یارانه بده یا ... ولش کن بگم اصلا شما رو هم ناراحت میکنم

آقا ما داشتیم برنامه رو با دقت و اندوه فراوان میدیدیم که رسید به آخر برنامه و به اصل مطلب:

اینجا یهو مجری یه چیزی گفت که ما از شدت تعجب فکمون خورد زمین!!!

مجری گفت خب این بود گزارش صد روز اول کاریه دولت جدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آقا ما رو میگی از شدت شوق اشک تو چشمام حلقه زد و اونجا خدا رو شکر کردم که چه دولت کاری ای سر کار اومده. 

فقط یخورده گیج شده بودم. یعنی زمان رو گم کرده بودم یا نه فک کنم حالم خوب نبود تو هپروت بودم شایدم یهو کانال رو عوض کرده بودن. ولش کن شما رو گیج نکنم

خلاصه کارگردان یه مستند قشنگ از صد روزه پرکار اولش رو نشون داد

اینجا واقعا میخوام از ته ته ته دل بگم روحانی مچکرررررررریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی