یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴ ب.ظ

چطوری یک “عاریایی” اصیل شویم؟

این روزها که همه ما داریم برای نفس کشیدن تلاش می‌کنیم، یکی از سخت‌ترین کارها این است که از خون “عاریایی” خود محافظت کنیم. یعنی اصل و نصب آدمیزاد که همینجوری الکی و کشکی که نیست؛ از همین رو باید بدانیم که نشانه‌های یک “عاریایی” اصیل چیست.

کلاس زبان انگلیسی بروید:

هنوز محققان نفهمیده‌اند که دقیقاً زبان عاریایی‌ها چه بوده است اما در حال حاضر همه عاریایی‌های اصیل، کلاس زبان انگلیسی می‌روند. ممکن است یک عاریایی واقعی باشید و اصلاً فارسی را بلد نباشید یا کلاً سواد خواندن فارسی نداشته باشید اما یادتان باشد “زبان انگلیسی” برای یک “عاریایی” اصیل از نان شب هم ضروری‌تر است.

کراوات، فُکُل و پُز عالی:

کراوات و بقیه افتخارات امروز غربی‌ها را در حقیقت عاریایی‌ها اختراع کرده بوده‌اند پس شما که می‌خواهید یک “عاریایی” اصیل باشید، حتماً و حتماً باید به خودتان کراوات یا وسیله مشابهی آویزان کنید. این نکته را به‌خاطر بسپارید که شما بدون داشتن پُز عالی نمی‌توانید از خون پاک “عاریایی” خودتان حفاظت فرمایید.

گرین کارت یا جواز اقامت در یک مملکتی داشته باشید:

شما یک “عاریایی” هستید و اجداد یک “عاریایی” همیشه د رهمین مملکت خودمان زندگی مرده‌اند و هیچ فرد یا گروه دیگری از شعاع یک میلیون کیلومتری این کشور رد نشده است. البته این دلیل نمی‌شود که شما اقامت در آمریکا، استرالیا، کانادا و یا سایر ممالک را نداشته باشد. اتفاقاً برای اثبات اصالت “عاریایی” حتماً باید گرین‌کارت داشته باشید.

صبح، ظهر، شب غر بزنیم:

یک “عاریایی” هیچ‌وقت از هیچ چیزی د راین کشور اعلام رضایت نمی‌کند. برای محافظت از اصالت خودتان باید هر هشت ساعت یک بار به جان اطرافیان غُر بزنید. اگر کسی در دسترس نبود چاره‎‌ای ندارید؛ برای آنکه “عاریایی” باقی بمانید، به جان خودتان غُر بزنید.

مهمانی‌های اون مدلی برگزار کنیم:

اگر هرگز در یک مهمانی خفن حاضر نشده‌اید یا تا به‌حال هرجا مهمان بوده‌اید، آقایان و خانم‌ها از هم جدا بوده‌اند، هر چه سریع‌تر به فکر چاره باشید تا خون “عاریایی” شما مشکلدار نشود. تغییر این روند نخستین مکاریست که باید انجام دهید.

دیش ماهواره به تعداد لازم روی پشت بام:

شما روی پشت‌بام منزل‌تان چندتا دیش ماهواره دارید؟ یک عدد؟ دو عدد؟ به تعداد لازم؟ خوب شما اگر بدانید که یکی از نشانه‌های “عاریایی” اصیل، همین دیش‌های ماهواره است، آن وقت چه خواهید کرد؟ آفرین! هر چه سریع‌تر پشت‌بام را از دیش ماهواره پر کنید تا هر کس این بخش از منزل شما را دید، اول فکر کند انجا یک مزرعه پرورش بشقاب ماهواره است و بعد هم در دلش به اصالت خون “عاریایی” شما آفرین بگوید.

آُمُّل بازی در نیاورید:

کلاً فراموش نکنید که برای “عاریایی” بودن و “عاریایی” ماندن، باید دست از اٌمُّل بودن بردارید. برای آگاهی از ریزدستورات “دفع اُمُّلیسم”، بروید و هر کاری عشق‌تان است انجام دهید. به همین راحتی!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
میم الف الف

نظرات (۱)

خوب نیست آدم نژاد خودش رو مسخره کنه

من نژاد پرست نیستم و نمیگم ما ۱۰۰٪ آریایی هستیم؛ بله در طول تاریخ نژاد های گوناگونی با ما ادقام شدند ولی یادمون باشه آریایی هویت ماست و حتی نام کشور ما نیز به معنی سرزمین آریایی ها و مردمان آزاده هست

بهتره که فکل کراواتی ها و غرب گرا ها رو نماد آریایی ندانیم و بی‌خود و بی‌جهت به خودمان توهین نکنیم

شما اگر می‌خواهید حرفتان بار علمی داشته باشد باید از استدلال و دلیل استفاده کنید نه با مسخره کردن و تیکه انداختن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی