یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم

یاران خراسانی

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم


اگر بند بند استخوان‌های مان را جدا سازنند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه‌ کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پا برهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم.
سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ

زهرا اشراقی تا جعفر کذّاب

زهرا اشراقی (همسر محمدرضا خاتمی): ترانه‌های گوگوش، هایده و مهستی را گوش می‌دهم و دوست دارم در زمینه حجاب خط‌شکن باشم. عکس بدون چادرم را به مجله‌های عربی داده‌ام تا چاپ کنند و گفته‌ام هرکسی دوست ندارد نبیند! در خانه ماهواره داریم و آخرین فیلم‌های هالیوودی را می‌بینیم! (رسانه‌ها ۲۱/۷/۹۲)

۱- وقتی از بیت شریف امامت «جعفر کذّاب» خارج شود عجیب نیست که در بیت حضرت امام هم نوه‌ای مانند «زهرا اشراقی» ظهور کند!

۲- زمانی حضرت امام در مصاحبه با اوریانا فالاچی (خانم خبرنگار مشهور و اسلام‌ستیز ایتالیایی) و در پاسخ به سوال فالاچی که پرسیده بود آیا من هم در حکومت اسلامی باید چادر سر کنم؟ فرموده بودند: حجاب برای عجوزه هایی مانند تو واجب نیست! (فالاچی در زمان آن مصاحبه تقریبا هم سن و سال الان خانم اشراقی بوده است!)

۳- محضر زهرا خانم عرض می‌کنیم همین بهتر که چادر را کنار گذاشته‌اید! چون پوشیدن چادر لیاقتی می‌خواهد که شما با رفتارهایی مثل رفتن به کافه‌ها (آن‌طور که خود در مصاحبه با مجلات عربی گفته‌اند!) فاقد آن شده‌اید! چادر پوشش زنان باوقار و با متانت است! نه بعضی‌ها!

۴- خانم اشراقی! گوش دادن به ترانه‌های زنان هرزه کاباره‌ای و دیدن فیلمهای خلاف ناموسی هالیوود و تماشای سریالهای ماهواره‌ای ترکیه اموری نیستند که با افتخار از آنها صحبت کرد! اکثر اراذل و اوباش و الواط و‌ول معطل‌ها و بچه‌خلافها و دبیرستانی‌های تنبل هم همین کارها را می‌کنند!

البته آن قدر عاقل هستند که پز این کارها را ندهند و صدایش را هم درنیاورند! (بماند که گوش دادن به هایده و مهستی مدتهاست که خزوخیل محسوب می‌شود و خانم اشراقی برای اینکه از قافله عقب نماند بهتر است از اوباش محله‌شان سراغ ترانه‌های روز را بگیرد!)

۵- آدم باید خیلی خفن باشد که هم مرتکب حرام شود و هم با افتخار از ارتکاب حرام یاد کند! در ضمن کشف حجاب (چادر) خانم اشراقی آن هم در نشریات متعلق به شاهزاده‌های عربستانی جای تامل دارد! چرا آنجا؟ مگر نشریات خودمان مشکلی داشتند؟ یک زن باید خیلی بی‌خیال باشد که جلوی چشم‌های هیز شاهزادگان سعودی چادرش را بردارد!

۶- چند سال پیش (دقیقا سال ۱۳۷۵) در مراسمی که به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام در حسینیه شماره ۲ جماران برگزار می‌شد، محافظان مانع ورود زهرا اشراقی به قسمت جلوی حسینیه شدند! آن هم به این دلیل که او را را نمی‌شناختند! 

زهرا اشراقی چنان داد و قالی راه انداخت که من نوه امامم! من اشراقی‌ام! چرا مرا نمی‌شناسید؟ من باید جلوی حسینیه بنشینم و...! راستی زهرا اشراقی جز ارتباط نسبی با امام چه دارد که پزش را بدهد؟ تحصیلات عالیه؟ ابتکار و اختراع؟ تالیف و تحقیق؟ اداره موسسه خیریه و...؟

واقعا چنین فردی برای خودنمایی (آن هم در سنین پس از میانسالی!) چه دارد جز تفاخر به ارتکاب حرام؟(آن هم برای مجلات عربی!) جز تبرّج در برابر آل سعود؟

۷- خانم اشراقی! لااقل از اراذل و اوباش و خلاف‌کارهای مملکت یاد بگیرید! آنها همه کارهایی را که شما انجام داده و بابتش پز داده‌اید را را انجام می‌دهند! بدترش را هم انجام می‌دهند؛ اما آن قدر جنبه دارند که خلافشان را توی بوق نکنند و جار نزنند! راست گفته‌اند که هر کاری جنبه می‌خواهد! حتی ارتکاب حرام!

۸- یادمان آمد که افکار مترقی خانم اشراقی باب طبع اسفندیار رحیم مشایی است! براین اساس به خانم اشراقی توصیه می‌کنیم در اولین سری به دفتر آقای مشایی بزنند که تیم مشایی یک زهرا اشراقی کم دارد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
میم الف الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی